Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för batteri? Ser man på indikator lampan att den är på eller filmar? Hur stor blev filmen i mb?!
Har haft min sen 2år. Funkar kanon fortfarande. Det är en enkel mobil-kamera monterad på kretsen och funkar helt ok om det är ljust. I halvmörker blir den helt värdelös.
30fps stämmer inte heller. Kameran spelar in färre rutor/sekund och dubblerar dessa. För övrigt är de helt ok. Det inbyggda LI-pol batteriet klarar ca 45min filmning så större minneskort än 2gb är helt onödigt. Jag satte 8gb i min och insåg snabbt misstaget.
större än 2gb kan nog vara nödvändigt med tanke på att jag filmade i 10minuter och den tog nästan 1gb. Fast det är ju inteh elt omöjligt att vi har olika versioner då din är två år gammal
Det finns sådana där som filar i 1024 nu. Se till att få rätt bara.
Jag köpte min för 4 pund ;-) 720p säger de, och 2 timmar batteri istället för 1. Sen får man väl se om det stämmer, men när det kostar som en kopp kaffe så spelar det väl inte så stor roll...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140522074223#ht_5305wt_905
Jag köpte min för 4 pund ;-) 720p säger de, och 2 timmar batteri istället för 1. Sen får man väl se om det stämmer, men när det kostar som en kopp kaffe så spelar det väl inte så stor roll...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140522074223#ht_5305wt_905
nja, 480 säger de i länken du post'a, inte 720, om det är progressive eller interlaced står det inget om, men troligen 480p då
nej nej, han åker ju sv, dom går inte fortare än så....![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |