Darklighter
Ny medlem
- Gick med
- 25 Mar 2010
Kan slänga upp ett klipp när jag kommer hem från jobbet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja någon borde ju hunnit prova sin hd kamera nu.Och kan ge en liten Resention/filmklipp på den
jag har lekt med min.
[YOUTUBE-ID]hQkkTQ6fBQI[/YOUTUBE-ID]
Recension då.
+Mycket liten och smidig, billigt pris, bra kvalite vs prislapp.
-Svår att rikta in (ser inte vad man filmar utan pc). Linsen är ingrävd i ett hål i fronten där det lätt kan sättas igen skit (gjort ett skydd till min genom att limma fast transparent plastfilm framför, som går att torka av) och batterierna räcker bara ca 40min
Har du tid/ork att sätta upp en bild på var/hur du monterat kameran?
jag har lekt med min.
Recension då.
-Svår att rikta in (ser inte vad man filmar utan pc). Linsen är ingrävd i ett hål i fronten där det lätt kan sättas igen skit (gjort ett skydd till min genom att limma fast transparent plastfilm framför, som går att torka av) och batterierna räcker bara ca 40min
40 minuter tycker jag låter helt OK.
Vilken modell är det?
Den är klistrad på undersidan skärmen på hjälmen, man får med ett karborrefäste.
Först använde jag bara karborren men blev vinkeln helt fel så nu sitter den limad i en ramp av kartong som i sin tur sitter med karborre i hjälmen.
hjälmen ligger i garaget som ligger en bra bit från där jag bor så bild blir lite knepigt att fixa
Jag har lite problem med att få den att fungera. Måste den vara full laddad innan jag använder den? Kan du vara snäll och typ göra en väldigt simpel steg för steg manual för hur jag spelar in en video? Tack på förhand!
Om du precis fått den så låt den laddas fullt först. När jag fick min så var det inte mycket krut i batteriet. Plugga in den med USB i datorn, röd lampa tänds på kamerna och när den släckts så är laddningen klar.
För att starta kameran håll nere knappen näst längst fram, lampan tänds på kameran. Tryck på den främre knappen så släcks lampan och inspelningen startar. Tryck igen på den främre för att avsluta inspelningen (lampan tänds igen). Hålll inne samma knapp som du startade kameran med för att stänga av den.
Jag fick med en manual på engelska, fick inte du det?
Tack för det snabba svaret! Jo det fick jag, men jag gjorde som du sa, och det står likadant där, men det funkar inte, men ska testa när den laddat klart.
Jag har lite problem med att få den att fungera. Måste den vara full laddad innan jag använder den? Kan du vara snäll och typ göra en väldigt simpel steg för steg manual för hur jag spelar in en video? Tack på förhand!
jag har lekt med min.
Recension då.
Du har inte glömt stoppa i mineskortet? eller om du har nåt annat att testa med.
Mitt minneskort jag fick till strulade som fan, testa med ett från mobilen då funka det perfa, testade minneskortet jag fick till i mobilen, va dött, testa det i digitalkameran, då funka det ??, formatera det ett par ggr och höll på lite och sen fungerade det fint i allt helt plötsligt
Du har inte glömt stoppa i mineskortet? eller om du har nåt annat att testa med.
Mitt minneskort jag fick till strulade som fan, testa med ett från mobilen då funka det perfa, testade minneskortet jag fick till i mobilen, va dött, testa det i digitalkameran, då funka det ??, formatera det ett par ggr och höll på lite och sen fungerade det fint i allt helt plötsligt
Vad använder du för program när du spelar upp video? Jag har provat Vlc och windows media player, och båda suger.
Kör med vlc och mpc, funkar finfint i båda
Videon flytter inte på bra med varken vlc eller mpc. Den stannar då och då? Kan det vara minneskortet som spökar?
Beställt en sådan kamera nu, 260:- inkl frakt från: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300587928755
Ska bli intressant att testa den![]()
Hur lyckades du välja sverige som land mär du skrev in adressen![]()
kopiera över filmen till datorns hårddisk innan du spelar upp den![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |