Det blir väldigt mycket enklare/snabbare att byta däck.
Såklart!
Det blir väldigt mycket enklare/snabbare att byta däck.
Man kan ju förlänga gaffeln vid nedre infästningen naturligtvis.Går det inte att länga de du har?
Med tanke på hur konstruktionen ser ut i underkant verkar det inte vara några större problem.
Höjer du bak så förändras hojens styrning, redan vid någon millimeter på dagens sporthojar.
Ja det var en himla go liten sväng även om den var kort!
Inget strul med elen, motorn startade på första försöket, hjulen ramlade inte av och inget exploderade så på det hela taget ett lyckat bygge
Styrdämparen skruvades raskt ned i botten och lufttrycket har jag inte kollat, den kärvande växelföraren berodde på Tarozzis fiffiga justerbarhet, nu när jag använde andra hål så blev den lilla pinnen som låser ihop delarna för lång och hamnade i spänn när jag drog fast fotpinnen.
Förgasarna verkar ha slutat läcka så det mesta har löst sig. I morgon får jag ta en lite längre tur och utvärdera
Nåt som jag är himla nöjd med är de nya greppen, Biltwell Renegade, lite tjockare på mitten och kortare så de fick plats ordentligt på cliponen. Riktigt sköna.
Det är 17" både bak och fram men fronten har ju blivit betydligt lägre, det var ju både 19" och längre gaffel förut så den sluttar framåt.
Jag får laborera med lufttrycket, får väl kolla vad Fireblade har original och börja där.
Tack för tipsen, jag ska hålla ögonen öppna och VFRen var riktigt snygg lösning
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |