THE fuck you burnout!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det sköna är att killen har det naturliga anlaget (skånska) för att låta riktigt jefla retarded... 125an knäcker alla lägen..
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Den enda burnis jag sett på film som bränt sig fast i mitt minne är denna sanna galning på sin Harley Sportster. Jag har visat den förr på SH och ngn tuff R1/gixxer1000-poser tyckte då att han verkade helt retarded. Och det är just det jag tycker är så skönt med denna kille! En riktig galning! Äntligen! Ljudbilden är helt fantastisk tycker jag, bakdäcket ber om nåd. Han kommer inte får ligga, men han skiter i det! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=ajeXBTDEtfI

Skön börnis!:yoparty Gillar hur jeanstyget fladdrar otäckt nära kedjan, innan han sträcker ute benet. Denna framför Hillevi, Fredrika :tummenupp el vad hon hette:va
 

Sportster

315:405= gött ljud
Gick med
26 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Sportster
Har tyvär inga bild bevis, men min första H-D (1986) en 750 från 1942 tankväxel och fotkopling hade jag djävligt kul med, burnade ofta med den, dock tappade jag den en gång i förådet på jobbet när jag burnade på betong golvet på fyllan, hojen klarade sig som tur var utan större skråmor:tummenupp
 

Sportster

315:405= gött ljud
Gick med
26 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Sportster
tja, mången diskussioner har uppkommit rörande vad som utmärker en fuck you burnout. i en av dessa diskussioner såg det ut såhär:
bärgren tyckte att det var skickligheten som avgjorde och att gränsen mellan en vanlig burnout och en fuck you burnout är hårfin, zee tyckte: "men halllåååå! Bah vääschsta kom in i matchen bah likcsåmm. Typ änna.", freddaabborre tyckte att det är tokjuck mot tanken som gäller, jag och sporthojarn tyckte att det är ett utsträckt långfinger som är skiten och guw ansåg sig ha dispens.
SÅ! efter att ha tagit till mig dessa olika åsikter, värderat och vägt dem noga samt funderat länge på om jag är riktigt klok eller ej... här kommer nu!!... THE fuck you burnout!!!:yoparty
http://www.youtube.com/watch?v=BtQPLiGZivE

han som filmar heter koffe och är... speciell...:rolleyes:

Det jobbigaste på den tiden man körde 125a va att det gick så fort för en:yoparty
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top