THE fuck you burnout!

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Den enda burnis jag sett på film som bränt sig fast i mitt minne är denna sanna galning på sin Harley Sportster. Jag har visat den förr på SH och ngn tuff R1/gixxer1000-poser tyckte då att han verkade helt retarded. Och det är just det jag tycker är så skönt med denna kille! En riktig galning! Äntligen! Ljudbilden är helt fantastisk tycker jag, bakdäcket ber om nåd. Han kommer inte får ligga, men han skiter i det! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=ajeXBTDEtfI

LOL... hur många HD tofflar krävs det för att göra en burnout?

- FYRA! En som sprutar olja på bakdäcket för att kompensera effektavsaknaden, en som juckgasar, och två som håller i hojen. :rolleyes:
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
LOL... hur många HD tofflar krävs det för att göra en burnout?

- FYRA! En som sprutar olja på bakdäcket för att kompensera effektavsaknaden, en som juckgasar, och två som håller i hojen. :rolleyes:

men de är ju de som är gemenskapen bland skäggiga männ på HÅDE
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hojjen gick sönder eller? :D :D

neej, men den blev varm satan så jag stängde av fort som fan:D

Satan vad porrigt det är med killar som kommenterar sitt utseende på skånska!:kär
/J

klart det är, skåningar är bäst ju:tummenupp

vah!? söt skåning? :näsblod finns sånna? :gnissla

koffe finns:fakta:D

Den enda burnis jag sett på film som bränt sig fast i mitt minne är denna sanna galning på sin Harley Sportster. Jag har visat den förr på SH och ngn tuff R1/gixxer1000-poser tyckte då att han verkade helt retarded. Och det är just det jag tycker är så skönt med denna kille! En riktig galning! Äntligen! Ljudbilden är helt fantastisk tycker jag, bakdäcket ber om nåd. Han kommer inte får ligga, men han skiter i det! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=ajeXBTDEtfI

inget finger i luften och inget tokjuck mot tanken, underkänd som F-U-burnout:fakta rätt cool i övrigt dock:näsblod
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

inget finger i luften och inget tokjuck mot tanken, underkänd som F-U-burnout:fakta rätt cool i övrigt dock:näsblod

Jääla skit
Jag får leta vidare..
/J

LOL... hur många HD tofflar krävs det för att göra en burnout?

- FYRA! En som sprutar olja på bakdäcket för att kompensera effektavsaknaden, en som juckgasar, och två som håller i hojen. :rolleyes:

Gris!:mad:
Gå genast in på ditt rum!
/J
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jääla skit
Jag får leta vidare..
/J



Gris!:mad:
Gå genast in på ditt rum!
/J

ett: gör du så, jag väntar med spänning på vad du ska hitta härnäst:tummenupp
två: du verkar gilla att förpassa folk in på sina rum...:gnissla faderskomplex?:näsblod

En 600:a går inte å börna me...
/J

men det går bevisligen med 125:a:fakta

förresten, kommer du aldrig till sjöborakan med sotohoran?:( jag vill se henne in action ju!:( pallra dig hit ner nu så ses vi där ikväll:D
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
två: du verkar gilla att förpassa folk in på sina rum...:gnissla faderskomplex?:näsblod

men det går bevisligen med 125:a:fakta

förresten, kommer du aldrig till sjöborakan med sotohoran?:( jag vill se henne in action ju!:( pallra dig hit ner nu så ses vi där ikväll:D

Nejdå, jag är det största barnet jag känner, jag tar inte mig själv på så stort allvar.

Ja det hade varit nice, Sjöbo fick med ens lite bättre klang :tummenupp
Men det är en liite väl lång transportsträcka för mig dock :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nejdå, jag är det största barnet jag känner, jag tar inte mig själv på så stort allvar.

Ja det hade varit nice, Sjöbo fick med ens lite bättre klang :tummenupp
Men det är en liite väl lång transportsträcka för mig dock :D

boys never grow up, their toys just get more dangerous:tummenupp
sjöbo är helnajs, vore det bara inte för alla jäkla sverigedemokrater så...:gnissla äh, var inte så mesig nu:fatta! långfärder är väl alltid trevligt?:D fast i och för sig, du kör ju håde så arslet lär väl ha skakat loss för dig innan du ens kommit fram:fakta:hihi
 

Patno

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Ort
Karlbo
Hoj
Husaberg 650, Suzuki Sv1000s, Ducati Monster 900
Bästa burnisen ja sett är en snutt ja såg förut på youtube.

Är en snubbe som burnar i garaget me en HD alá aphängar styre, självmordskoppling o handväxel :yoparty . En sån jääääääääävla cool burnis.

Någon som känner igen den o har länken kvar??
Den vinner tävlingen enligt mig
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top