The Nazi Twins -- Nytt CP-rekord andra sidan havet?!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
The Nazi Twinz

Fejk eller paw reiktightt? Oavsett blir man mållös.

Land of the free, home of the :3freak?

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
12 cb1000R
Vad kan man säga om dom där "yankeedoodeldandies" inget slutar att förvåna en asså...
Skulle inte förvåna mig om de va sant..

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Malte skrev:
Vad kan man säga om dom där "yankeedoodeldandies" inget slutar att förvåna en asså...
Skulle inte förvåna mig om de va sant..
nä det är säkert sant. Om man har ett bestånd av 245 miljoner individer, självklart kommer idioterna bli ganska många vid en normalfördelning.
:D

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Dem kunde i alla fall haft den goda smaken att sjunga om lappar. Då hade de fått en del applåder här på SH. :fatta!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ja fatta så förvånande att det finns två nazisttjejer i usa! Aldrig att två tjejer kan vara nazister i sverige :fakta

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
honkiie skrev:
Ja fatta så förvånande att det finns två nazisttjejer i usa! Aldrig att två tjejer kan vara nazister i sverige :fakta

Är det du tycker är chokerande med filmklippet?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Zee skrev:
Är det du tycker är chokerande med filmklippet?
Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Markus skrev:
Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).

Senaste gången var minst sex månader sedan...........

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Markus skrev:
:word

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Starstriker skrev:
Senaste gången var minst sex månader sedan...........

Aha, då är det jag som har för bra minne då.
Eller så är det någon som kommer med för gammalt stuff.
:)

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
honkiie skrev:
Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?

Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.

Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.

Markus skrev:
Aha, då är det jag som har för bra minne då.
Eller så är det någon som kommer med för gammalt stuff.
:)

Det har jag missat isf. Det går ju inte o söka i offtopic-delen.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Zee skrev:
Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.

Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.
Ja, nazistgrejen, det var väl det jag sa? :va

Som sagt, jag är ganska svårchockerad så det kanske är jag som inte ser den djupare meningen.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Zee skrev:

Han kan väl få ställa upp om han vill, det lär ju inte vara många som röstar på honom. USA har väl knappast större problem med nazister än tex Österrike och Tyskland där åsiktslagarna är stenhårda?

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Chris Ash skrev:
Han kan väl få ställa upp om han vill, det lär ju inte vara många som röstar på honom.

Tja, jag skulle vilja säga att sydstatarjänkarna utgör en ganska stor del av rösterna i landet. Underskatta inte antalet inbreeders längs Missisippifloden.. Och finns det många sydstatare som dessutom har mycket pengar sp kan allt hända. En kampanj lyckas inte bara genom genuina röster av folket, har man dessutom mycket kampanjpengar kan man få folk att rösta på en endå.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Zee skrev:
Tja, jag skulle vilja säga att sydstatarjänkarna utgör en ganska stor del av rösterna i landet. Underskatta inte antalet inbreeders längs Missisippifloden.. Och finns det många sydstatare som dessutom har mycket pengar sp kan allt hända. En kampanj lyckas inte bara genom genuina röster av folket, har man dessutom mycket kampanjpengar kan man få folk att rösta på en endå.

Hur många bor i flodkulturerna jämfört med storstadsregionerna? Det är ju NY och California som är folkrika och där är det liberalt så det förslår, enda anledningen att de har en Republ. Guvernör i CA är för att den förra var korrumperad.
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Markus skrev:
Hur många bor i flodkulturerna jämfört med storstadsregionerna? Det är ju NY och California som är folkrika och där är det liberalt så det förslår, enda anledningen att de har en Republ. Guvernör i CA är för att den förra var korrumperad.
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.

Sant. True dat.

Men bara tanken på att en sådan kultur kan få chansen att växa till den milda grad att de kan driva en seriös presidentkampanj är smått förjävligt, imho. Sittande Bush t.ex. hade ju aldrig vunnit valet utan texasoljesydstatsinbreederrösterna.™

Nu är ju inte alla sydstatare nazzar men det finns gamla anor av.. ska vi kalla det för, konservativa idéer. :)

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS