nä det är säkert sant. Om man har ett bestånd av 245 miljoner individer, självklart kommer idioterna bli ganska många vid en normalfördelning.Malte skrev:Vad kan man säga om dom där "yankeedoodeldandies" inget slutar att förvåna en asså...
Skulle inte förvåna mig om de va sant..
honkiie skrev:Ja fatta så förvånande att det finns två nazisttjejer i usa! Aldrig att två tjejer kan vara nazister i sverige
Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?Zee skrev:Är det du tycker är chokerande med filmklippet?
Markus skrev:Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).
:wordMarkus skrev:Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).
Starstriker skrev:Senaste gången var minst sex månader sedan...........
honkiie skrev:Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?
Markus skrev:Aha, då är det jag som har för bra minne då.
Eller så är det någon som kommer med för gammalt stuff.
Ja, nazistgrejen, det var väl det jag sa?Zee skrev:Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.
Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.
Zee skrev:Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.
Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.
Chris Ash skrev:Han kan väl få ställa upp om han vill, det lär ju inte vara många som röstar på honom.
Zee skrev:Tja, jag skulle vilja säga att sydstatarjänkarna utgör en ganska stor del av rösterna i landet. Underskatta inte antalet inbreeders längs Missisippifloden.. Och finns det många sydstatare som dessutom har mycket pengar sp kan allt hända. En kampanj lyckas inte bara genom genuina röster av folket, har man dessutom mycket kampanjpengar kan man få folk att rösta på en endå.
Ojoj, snart kommer domMarkus skrev:Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.
Markus skrev:Hur många bor i flodkulturerna jämfört med storstadsregionerna? Det är ju NY och California som är folkrika och där är det liberalt så det förslår, enda anledningen att de har en Republ. Guvernör i CA är för att den förra var korrumperad.
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|