Ravetrancer skrev:Öhlins styrdämpare med Harrisfäste
MaPe skrev:Bra jobb
Vad är gjort???? kan vi få en lista???
Mvh Mathias
Ravetrancer skrev:Blääääääää........gjutjärn ska det vara........
joooo dom rostar skitfort, men man får torka av dom om man vart ute i regnet.......ibland glömmer man o då e det nästan pinsamt o rulla ut den i garaget, heheheMrGooFy skrev:Rostar inte dom väldigt lätt??
Annars så är den helt klart brutalt snygg.
Lillebror skrev:Hej Rave !
Du har verkligen överträffat dig själv denna gången !!
Jag tyckte även att "gammeln" var grym men denna är vida läckrare !
Ser mycket smidigare ut med flames på och du Rave ! :
Skitkul att du vågar fullfölja stilen och sticka ut i "lagom-landet"
Hoppas att allt är väl med dig och att du får många coola mil på den däringa hojen !
PS. Måste erkänna att jag är avundsjuk på den tekniska utrustningen (fotpinnar,bromsar,dämpare)... D.S
/ Crister
Ravetrancer skrev:Tack lillebror.....jag saknar faktiskt kopplingshandtaget från Beringer, dom vill ju fan ha 5500kr för det, jävla puckon.....
Framgaffel från Öhlins kostar ju oxo skjortan, men det e ju dom 2 grejerna som fattas.....nån som har gaffel som vill sälja billigt till en helt luspank sate????
Hur är det med dig då Lillebror??? Ses vi nånstans i sommar eller????
bromspumpen har jag redan, det vi snackar om är kopplingshandtaget.....oFFkeFF skrev:Inte omöjligt att mcbudet har en blåeloxerad beringerpump till salu.
Ravetrancer skrev:bromspumpen har jag redan, det vi snackar om är kopplingshandtaget.....
e du ju inte ensam om kan jag ju säga......beringer vill ju ha 5500kr för ett kopplingshandtag som är till en vajerkoppling, tycker det är helt absurdt......oFFkeFF skrev:Ahh, man läser som en kratta såhär på morgonkvisten
Ravetrancer skrev:e du ju inte ensam om kan jag ju säga......beringer vill ju ha 5500kr för ett kopplingshandtag som är till en vajerkoppling, tycker det är helt absurdt......
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|