gillar inte micron, kanske ett yoshisystem på min hoj skulle funka......nån som vill köpa ett Devil helsystem Race Replica???????MrDaniel skrev:WOW!!! Fruktansvärt, brutalt, ultrasnygg hoj du byggt!!!!!
...men jag måste ändå säga att avgassystemet inte matchar resten av hojen (utseende-mässigt). Jag tror absolut ett Micron Scorched Titanium system skulle passa klockrent! Vad tror du?
Monterat på R1'a.
http://www.micron-exhaust.com/store/photogallery/r1-fs-scr.jpg
UnderDOG skrev:Ouch...
Snygg ändå, eller?
Kanske inte "one of a kind" dock.
//Anders.
Lugnt, vet om att den cykeln fanns, dock så var den klar efter min förra hoj, enda skillnaden var att han hade lagt flames på den, vilket jag satt förra året o tänkte på om jag skulle göra eller inte.....Decson skrev:LÖedsen å säga det men den här hittade jag på en cd-skiva med lite blandat sparat. bränd förra året...
Ravetrancer skrev:Lugnt, vet om att den cykeln fanns, dock så var den klar efter min förra hoj, enda skillnaden var att han hade lagt flames på den, vilket jag satt förra året o tänkte på om jag skulle göra eller inte.....
Kikade lite på hans flames innan jag bestämde mig för att lacka tribalflames på min....visste inte innan hur det skulle bli.
du må veta att jag vart skiten så jävla länge.....-heheheehPutteLiten skrev:Rejvis:
Din hoj är snyggare! (på bilderna ialla fall )
Jag putsade lite alu-grejor på min hoj idag. Fy fan vilket slit!!! Och fattar inte var f*n all skit kommer ifrån?? Halva jag vart ju alugrå efter ett tag...
(Och allt runtomkring mig oxå... )
Blev ännu mer impad av din polerade ram nu.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|