ninan skrev:Vad har du för slipon? Jag ser att det inte är original....
Det heter s-racing nånting, vet egentligen inte så mycket om det, satt på när jag köpte hojen, men de låter gött
ninan skrev:Vad har du för slipon? Jag ser att det inte är original....
raceman_peps skrev:Funderar på att göra ungefär detsamma på min. Vart köpte du prylarna? Det kryllar ju inte precis med extraprylar till dem längre. Det mesta är R6 - R1 tycker jag.
Hejs!
Välkommen!Xmax skrev:Köpte mig en åsk-katt i oktober, Så nu vill jag också vara med i klubben!
Och ja... bilden är tagen med mobilen
Micke Das skrev:Välkommen!
Lite sent ute inför denna säsongen bara. Men jag antar att det blir vår igen, även om det känns rätt avlägset just nu.
Var förresten och satte på ett nytt framdäck på min kära strax innan jag skulle ställa av. På vägen hem får jag en spik i bakdäcket!
morlock skrev:Någon som har den här boken?, finns en liknande bok att ladda hem som PDF?
Swedda skrev:Nu är det en till thundercat ägare på forumet
zeal skrev:E nyfiken på Vad ni har fått för försäkringar på era Catter inför denna säsong?
Ålder/kön/årsmod på catten:
Stad:
körkort i antal år:
Bolag:
Pris hel/halv?:
/z
Folksam.fart freak skrev:Trygg-Hansa
Halvförsäkring/helår = 5006 kronor
(32 år boende i STHLM)
Vad har ni andra fått?
morlock skrev:Folksam.
Helförsäkring/helår ~ 4800:-
I verkligheten blir det ~3200:- iom att det är en av/påställningsförsäkring.
Det är inte meningen att man ska fatta något heller. Blunda och slå på tärningen verkar vara vad som gäller.Swedda skrev:Jag har kollat runt lite vad gäller försäkringar för i år... och det är ju sketa skumt... hos IF skulle jag få betala ca 900:-/mån halvförsäkring vilket var 460:-/mån förra året. Hos folksam däremot som var betydligt dyrare skulle jag få betala 163:-/mån! för halvförsäkring... fattar inte ett skit...
Swedda skrev:Jag har kollat runt lite vad gäller försäkringar för i år... och det är ju sketa skumt... hos IF skulle jag få betala ca 900:-/mån halvförsäkring vilket var 460:-/mån förra året. Hos folksam däremot som var betydligt dyrare skulle jag få betala 163:-/mån! för halvförsäkring... fattar inte ett skit...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|