Du ska begära offert om det blir sådär billigt, då blir dom tvungna att stå för premien i 12mån. Samt att du har erbjudandet i 30dagar.Swedda skrev:Har precis pratat med f-bolag igen... förra gången jag ringde till folksam så skulle de ha smått otroliga 163kr/ mån halvförsäkrad... kanon tänkte jag och ringde dit nu igen... men icke.. 400spänn månaden ville dom ha denna gång... dock fortfarande billigast.. dyrast var IF med 901:- månaden ½. ja ja... lär ställa på i alla fall nu i dagarna.
morlock skrev:Någon som känner sig vid den här cyklen? den är grymt snygg iaf. Jag skulle vilja veta vilken typ av blinkers det sitter fram. De ser onekligen smidiga ut.
Vet inte, har inte skaffat några än. Har för avsikt att skaffa sådanadär "sidomarkeringar", ála Peugeot-blinkers.Creeed skrev:Jag beställde sådana, och skulle montera dem på min kisse. Har du borrat/sågat nå i kåpan för å få dem å passa? För mina gjorde då de inte, fick bli ett par vanliga istället. Går de igenom besiktningen?
morlock skrev:Vet inte, har inte skaffat några än. Har för avsikt att skaffa sådanadär "sidomarkeringar", ála Peugeot-blinkers.
Swedda: Hur passade dom? Upp med bilder
Swedda skrev:Har precis pratat med f-bolag igen... förra gången jag ringde till folksam så skulle de ha smått otroliga 163kr/ mån halvförsäkrad... kanon tänkte jag och ringde dit nu igen... men icke.. 400spänn månaden ville dom ha denna gång... dock fortfarande billigast.. dyrast var IF med 901:- månaden ½. ja ja... lär ställa på i alla fall nu i dagarna.
morlock skrev:En liten fundering; Min maskin vibrerar lite lätt i vänster fotpinne vid 5-6000 varv, är det bara min det är fel på eller är det vanligt på den här modellen?
Välkommen.Selfen skrev:Hej,
Vill bara välkomna mig själv efter ett härligt inköp av en kisse från -99
morlock skrev:Vart tror ni ägaren till den här "katten" har hittat sin vindavvisare? Den verkar grymt effektiv iaf.... Borde ju passa på min eftersom jag också har 97a...
Vilken modell av slipon sitter det på? "RAUKA-RAUÖR"?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|