Lägg av nu, du behöver bara två album. The Best of Britney Spears och The Best of Eddie Meduza. Klart!abstruse skrev:GAAAAH! Vilket album ligger den på? Jag trodde jag hade alla deras...?
valmers skrev:Lägg av nu, du behöver bara två album. The Best of Britney Spears och The Best of Eddie Meduza. Klart!
valmers skrev:Lägg av nu, du behöver bara två album. The Best of Britney Spears och The Best of Eddie Meduza. Klart!
abstruse skrev:GAAAAH! Vilket album ligger den på? Jag trodde jag hade alla deras...?
Rodentboy skrev:From the heart down har jag för mig att skivan heter. Dock helt omöjlig att få tag på. Snackade med Sven Köhler nån gång förra året, men han kunde inte hjälpa mig heller.
Dock kan du få den låten av mig om du har lust. Adda mig på icq eller nåt
TbA skrev:Dagens tips, från en gammal gubbdjävel.
Kick out the jams - MC5
abstruse skrev:Har aldrig hört KotJ med originalgruppen MC5, men den rockar ordentligt bra med Blue Oyster Cult som ligger och vilar i CD-hyllan. Värd att införskaffa på CD? Har du på mp3 så man kan provlyssna?
Goodstuff skrev:MC5 tankar man INTE ner. MC5 köper man på vinyl! Jävla hädare!
McB skrev:Man kan provsmaka. Musikindustrifacist.
Goodstuff skrev:Äh. Skitsnack. MC5 behöver ingen provsmakning. Bara att springa ner till din skivnasare och köpa, men bara på vinyl.
abstruse skrev:Har aldrig hört KotJ med originalgruppen MC5, men den rockar ordentligt bra med Blue Oyster Cult som ligger och vilar i CD-hyllan. Värd att införskaffa på CD? Har du på mp3 så man kan provlyssna?
abstruse skrev:Kalas!
Skicka gärna så mycket info som du har om detta album. Jag SKA ha tag i det. Man sa mig att det var omöjligt att få ta i ett annat av albumen då det var slutsålt överallt, men jag lyckades förra året på nätet. Kommer inte ihåg om det var Turn It Up eller Come Fly With Us. De är ju sjukt bra! Jalle gnällde lite på att de inte var fulländade musiker, men det är ju strunt samma när de gör musik med så'nt hjärta! Vad gör bandmedlemmarna idag? Jag PM:ar dig...
Goodstuff skrev:MC5 tankar man INTE ner. MC5 köper man på vinyl! Jävla hädare!
Goodstuff skrev:Kraftwerk - The Robots
Bob Marley - Could you be Loved
Curtis Mayfield - Move on up!
NIN - Broken
Stina Nordenstam - Dynamite
Edith Piaf -L´Etranger
Portishead - Sour Times
Skinny Puppy - Worlock
Neil Young - War of Men
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|