korvgubbe skrev:Smygkommunist!
Markus skrev:Ja, han är verkligen en värdig representant för det där skitpartiet. Eller var ska det väl vara, han blev ju utesluten för sin sidoverksamhet.
korvgubbe skrev:....Lite som Anakins förvandling till Darth...
Kanske fler än du tror. Bara för att du och dina polare gayade runt och äcklade sig behöver inte resten av manligheten ha gjort det.korvgubbe skrev:Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår!
korvgubbe skrev:...och piskor och lädertyglar!
Jag vet inte varför , men nog hade man garvat läppen av sig som småflicka om man läst allt det där vidriga, diskuterat det med övriga tjejerna och sen kommit fram till att det e så äckligt att det inte kan vara sant.MrEd skrev:Ja jo men varför måste dessa "hemlisar" vara lögner som äcklar livet ur flickebarnen och får dem att gå i kloster alternativt bli ROKS ordförande?
Vi behöver FLER barn i framtiden för att betala våra pensioner, inte färre.
Nej, inga såna sjuka saker som det hålls på med i puck och bollsporternas omklädningsrum#2 skrev:Nu blev det spänannde! Alla vet ju vad som försigår i hockeyomklädningsrummen! Den ena saken sjukare än den andra. MEN! Gör tjejer likadant? typ ridtjejer? Nån som varit tex ridtjej, baskettjej osv?
korvgubbe skrev:Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår!
McKlauf skrev:Jag kan ärligt räcka upp handen och säga att jag aldrig gjort om sånna här äkel saker?
Har hört om ollning,"runk bulle" men inte tex. brorunk? :kocko
Hur fan gör man det?
Hoppar hellre än att hänga kvar och runka framför någon kille som runkar me, skulle hoppa sen simma för livet
Frida är ju lite roligt
Det där med hockeykillar är sant, vi har 3 st i klassen.
Dom är gayiga, dom försöker införa ollning i gympaduschen....
MattE. skrev:Hockey är ett sätt att utföra konståkning på ett manligt vis
= Homosexuella som förnekar sin läggning.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|