Vad innebär det att lida av högt blodtrygg?
Har du skänkt några pengar idag MArkus?
Har du skänkt några pengar idag MArkus?
Vad innebär det att lida av högt blodtrygg?
Den här sommaren kommer nog att bli den värsta någonsin. Än så länge är det väl mest hard core-tiggarna som orkar sig upp hit till kylan och mörkret i norr, men i sommar lär det bli invasion. Var inne i Sthlm city igår och muggskramlarna är överallt. Jag kan föreställa mig hur det kommer att se ut mellan juni-augusti.... Blir ett fint Stockholm vi visar upp för turisterna, som därtill blir av med plånböckerna en masse när de råkar vara i närheten av dessa företagsamma entreprenörer.
Det nya spännande Sverige......
Idag är Romernas nationaldag. Det är kul, för de har inget land.
Såg att något hundratal irländska zigenare slagit läger på Kistamässans parkering.
Den här sommaren kommer nog att bli den värsta någonsin. Än så länge är det väl mest hard core-tiggarna som orkar sig upp hit till kylan och mörkret i norr, men i sommar lär det bli invasion. Var inne i Sthlm city igår och muggskramlarna är överallt. Jag kan föreställa mig hur det kommer att se ut mellan juni-augusti.... Blir ett fint Stockholm vi visar upp för turisterna, som därtill blir av med plånböckerna en masse när de råkar vara i närheten av dessa företagsamma entreprenörer.
Det nya spännande Sverige......
Jag är osäker på om det är ziggisarna eller Birgitta Ohlsson som är den största faran för det här landets framtid.
Såg att något hundratal irländska zigenare slagit läger på Kistamässans parkering.
Aha. Man kanske skulle parka BMWn där och se hur mycket det är kvar av den dagen efter....
Jag tycker vi kan ge dem Skåne så kan alla danskar flytta hem till Danmark.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|