Jag såg en välklädd herre ge sig på tiggartanten utanför affären nedanför här. Till allas förtret här i tråden, jagade jag iväg honom.
Vadfan är sånt om?
Helt ok för alla skulle jag tro, bara man accepterar att det omvända får ske.
Jag såg en välklädd herre ge sig på tiggartanten utanför affären nedanför här. Till allas förtret här i tråden, jagade jag iväg honom.
Vadfan är sånt om?
Helt ok för alla skulle jag tro, bara man accepterar att det omvända får ske.
Då är vi på samma spår, men vad händer om någon jagar bort en tiggare under motsvarande förutsättningar tror du?Får ske? Nu kanske jag missuppfattar dig helt och då ber jag om ursäkt.
Enligt min mening får man tycka vad man vill om tiggarna och tiggarna får tycka vad de vill om oss, men när den ena parten börjar sparka efter, kasta saker på eller jaga den andra då har man gått för långt.
Jag är inte speciellt förtjust i att bli skriken efter nere utanför butiken men jag kommer aldrig någonsin ge mig på någon och jag kommer alltid skydda andra människor som blir illa behandlade oavsett samhällsposition eller ursprung.
Då är vi på samma spår, men vad händer om någon jagar bort en tiggare under motsvarande förutsättningar tror du?
blöjräjsern jagade iväg mannen o det var okVad menar du nu? Det var ju precis det som hände? Jag kommer fortsätta försvara tiggarna om någon sparkar på eller jagar dom liksom jag skulle försvara vilken annan människa som helst. Våld löser inte problemet.
blöjräjsern jagade iväg mannen o det var ok
Ja det är väl det skäggot tycker är ok o att det även ska vara ok om att jaga en tiggare om den tiggaren sparkar o slår på en personHan och jag jagade iväg en man som sparkade på och jagade en tiggare som inte gjorde något annat än att sitta på sin filt utanför ica.
Ja det är väl det skäggot tycker är ok o att det även ska vara ok om att jaga en tiggare om den tiggaren sparkar o slår på en person
Ok eftersom du frågade skäggot (vad menar du nu ?) så trodde jag du inte förstod vad han mena .Det var precis det jag skrev ovan oxå, att jag tänker fortsätta försvara människor oavsett tillhörighet om de blir illa behandlade.
Ok eftersom du frågade skäggot (vad menar du nu ?) så trodde jag du inte förstod vad han mena .
Iofs tycker jag telesäljare som står i o utanför affärer är jobbigare än tiggaren som bara sitter där
Som kommande av judisk börd, så kan jag påpeka att judarna gjorde ungefär samma sak förr.
De tiggde och stal inte, men ställde sig utanför samhället de levde i och ansåg sig (med viss rätt) överlägsna.
Nu i efterhand så har vi de tyska nazisterna att skylla på, men judarna var illa sedda över hela världen.
Iofs tycker jag telesäljare som står i o utanför affärer är jobbigare än tiggaren som bara sitter där
Jo eftersom jag redan i inlägget han citerade svarat på den frågan.
Som kommande av judisk börd, så kan jag påpeka att judarna gjorde ungefär samma sak förr.
De tiggde och stal inte, men ställde sig utanför samhället de levde i och ansåg sig (med viss rätt) överlägsna.
Nu i efterhand så har vi de tyska nazisterna att skylla på, men judarna var illa sedda över hela världen.
En del har ju faktiskt börjat jobba istället.
http://www.mitti.se/bebis-skadades- i-brutalt-ranforsok/
Enligt polisen har gänget vid Port 73 även dykt upp i Trelleborg, Lund och i Mellansverige.
Minst en person är skäligen misstänkt och efterlyst.
– Man blir extra förbannad. Ett barn for med huvudet i marken och det kunde ha gått mycket värre. Vi tror att det är män i bakgrunden i alla dessa fall, men det är kvinnor som skickas ut, säger Daniel Edlund.
Att frånta kvinnor ansvar är ett heltidsjobb för män...Tänk vilket ramaskri det skulle bli om han hade sagt det omvända.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|