Tillökning i familjen

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
hmmmm

inte en sporthoj precis :crash

Men visst det skulle vara kul med nåe liknande att leka med i vinter.

Blir svårt att välja hoj när du ska ut å åka nu :rolleyes:

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Taz = endurancekung

Ähhh, är inte det där lite fusk, eller?? Tänker du dig att du ska köra i BÅDE gröna och rosa gruppen på Rörken nästa säsong!? Och, eftersom du är instruktör så håller du ju dessutom till i blå gruppen oxå! Snacka om endurance!

Allvarligt talat, grattis till hojen!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Men lilla gumman...

Taz skrev:
Jag har ju haft en blågul redan, måste ju testa en orange också. Dessutom är väl dagens blågula rätt oranga, eller hur? Nåväl, lär du mig på Rörken i sommar?

//D
1. Vilken skymf!!! De må vara orange-ägda, men blå-gult blir aldrig orange! :fakta

2. Vilket skämt! :rofl Du har ju sett mig köra!!! :crash

Det är ändå kul med fler motardhuliganer, så välkommen in i klubben! Kanske tar du dig tid att komma till S-tälje i vinter och köra lite med oss? :hej

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Re: Re: Men lilla gumman...

Yasha skrev:
1. Vilken skymf!!! De må vara orange-ägda, men blå-gult blir aldrig orange! :fakta

2. Vilket skämt! :rofl Du har ju sett mig köra!!! :crash

Det är ändå kul med fler motardhuliganer, så välkommen in i klubben! Kanske tar du dig tid att komma till S-tälje i vinter och köra lite med oss? :hej

1. :D

2. :crash

Att komma ner till S-tälje är nog ingen omöjlighet, men jag är så surdeg på att köra så jag vet inte om jag vågar... :skrämd

//D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Re: Re: Men lilla gumman...

Taz skrev:
1. :D

2. :crash

Att komma ner till S-tälje är nog ingen omöjlighet, men jag är så surdeg på att köra så jag vet inte om jag vågar... :skrämd

//D
Det är ju i så fall just PGA det sistnämnda som du SKA komma och köra i S-tälje! Du kan ju smygträna hela vintern och så är du KUNG på Rörken när våren kommer!!! Om du tycker jag kör illa nu, då skulle du ha sett mig i början av karriären.. i gokarthallen!!! :D

Allvarligt talat, så är det kanonträning att trixa sig runt inomhus! :fakta

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Re: Re: Re: Re: Men lilla gumman...

Yasha skrev:
Det är ju i så fall just PGA det sistnämnda som du SKA komma och köra i S-tälje! Du kan ju smygträna hela vintern och så är du KUNG på Rörken när våren kommer!!! Om du tycker jag kör illa nu, då skulle du ha sett mig i början av karriären.. i gokarthallen!!! :D

Allvarligt talat, så är det kanonträning att trixa sig runt inomhus! :fakta

Har aldrig sagt att jag tycker du kör illa... tycker jag defenift inte. Men jag kör ruskigt urkasst på en så hög och instabil maskin.

//D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Re: Re: Re: Re: Men lilla gumman...

Taz skrev:
Har aldrig sagt att jag tycker du kör illa... tycker jag defenift inte. Men jag kör ruskigt urkasst på en så hög och instabil maskin.

//D
Nåja, SÅ illa kanske det inte är och förresten så driver jag ju lite med dig (och mig), men det där med att nyförvärvet skulle vara instabil, det har du fått om bakfoten! Så, det är bara att masa sig hit när det Chrille öppnar hallen för oss huliganer, så kommer du att lära dig hantera österrikaren i ett nafs!

Det är trångt, varmt och fullt med avgaser framåt slutet av kvällen (blårök från minimala tvitaktare...) och vi har kul som sjutton!

Bah! Instabil... *fnys* På Gelleråsen tyckte jag Gixxerna gungade som ett slagskepp ut ur kurvorna, medan Husan gick stadigt och säkert åt rätt håll hela tiden! :crash :fakta

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Men lilla gumman...

Yasha skrev:
Nåja, SÅ illa kanske det inte är och förresten så driver jag ju lite med dig (och mig), men det där med att nyförvärvet skulle vara instabil, det har du fått om bakfoten! Så, det är bara att masa sig hit när det Chrille öppnar hallen för oss huliganer, så kommer du att lära dig hantera österrikaren i ett nafs!

Det är trångt, varmt och fullt med avgaser framåt slutet av kvällen (blårök från minimala tvitaktare...) och vi har kul som sjutton!

Bah! Instabil... *fnys* På Gelleråsen tyckte jag Gixxerna gungade som ett slagskepp ut ur kurvorna, medan Husan gick stadigt och säkert åt rätt håll hela tiden! :crash :fakta

Jamenså PM:a mig när det börjar och hur man gör då, så ska vi se om jag kan masa mig ner och thjyftrena lite...

:tummenupp

//D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Men lilla gumman...

Taz skrev:
Jamenså PM:a mig när det börjar och hur man gör då, så ska vi se om jag kan masa mig ner och thjyftrena lite...

:tummenupp

//D
:tummenupp Självklart!

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
grattis till hojen! Tänkte just fråga några här om dom gilla vinterkörning på is? Har just köpt en gammal Yamaha cross (250) det är gött å köra på lite isväg. Här ute ligger isen rätt tidigt.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Åsså kan man ju köra oavsett " tillstånd", jag menar: man kan ju dricka lite varm chocklad med p... i när man blir lite frusen. det är ju trots allt inte körning på allmän väg.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Vissa fattar visst inte en vink om man så släpper den på dom från hög höjd.. :rolleyes:

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Och vissa förstår inte ironi?! finns här en knapp eller en speciell symbol man måste använda när man skojar?

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Re: Baluba

Taz skrev:
Jo, den är rolig så hälften vore nog...

Nu blir det nog åka av under vintern med...!!! Som några bekanta till mig hemma i Värmlandsskogen sa: Fan, det är inga män som kör hoj om sommaren, det är på vintern säsongen börjar.

Om allt går i lås så får jag tag i billiga, dubbade mx/endurohjul till den. Då blir det åka av, se om jag lyckas bli man eller om jag fortfarande är Cocktailåkare.

Klart Pillan får provköra

//D

Grattis gubben!! :tummenupp
Hur gick det med prillan, köpte Gurra den?
:) Jocke

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Re: Re: Re: Baluba

Taz skrev:
Mjae, nja, njo, han vet nog inte om det bara... :cool:

//D

Där satt den, började tro att du började mjukna i din stil men det känns skönt att du står på dig! Det har liksom blivit ditt "varumärke". :whip

/Simba :rock

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...