Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den färgsättningen var fin.En sådan "original" i garaget hade inte varit fel.
Om jag förstått rätt gjorde HRC massa grejer till VFR modellen...
Vet du (eller vem som helst) någon sajt där man kan beställa de låga kåpglasen som dubbel-RRen har? Helst orginalglas såklart, men annat kan i nödfall duga. Bara för ett prov alltså, högst tillfälligt.
Hej. Har ingen koll på detta. Med vänlig hälsning Tony.Vet du (eller vem som helst) någon sajt där man kan beställa de låga kåpglasen som dubbel-RRen har? Helst orginalglas såklart, men annat kan i nödfall duga. Bara för ett prov alltså, högst tillfälligt.
Änna svårt........ framförallt lågt glas https://www.japan-webike.se/products/23886426.htmlVet du (eller vem som helst) någon sajt där man kan beställa de låga kåpglasen som dubbel-RRen har? Helst orginalglas såklart, men annat kan i nödfall duga. Bara för ett prov alltså, högst tillfälligt.
Hej. Har ingen koll på detta. Med vänlig hälsning Tony.
Hmm näe, svårt som sagt. Ingen säker träff ens på Ebay.Änna svårt........ framförallt lågt glas https://www.japan-webike.se/products/23886426.html
![]()
Suzuki GSXR 750/1100 1985 - 1987 - GP Cycleworks
Custom Motorcycle Windscreen for Suzuki GSXR 1100 1985 - 1987bikescreen.com
![]()
GSX-R 750 R LIMITED - Racing windscreen "RN" 1989-1989
This type of screen was originally developed by MRA for competition and is used today by many high-level racers including works MotoGP teams. The…www.mrashop.de
![]()
Suzuki GSX-R750 Windshields & Windscreens - Tinted, Custom | MOTORCYCLEiD
If your project is incomplete without Motorcycle Windshields & Windscreens , look no further. We have quality products for your Suzuki GSX-R750 from brands you trust at prices that will fit your budget.www.motorcycleid.com
Du har säkert redan hört med https://www.mc-shopen.se/, eller?Hmm näe, svårt som sagt. Ingen säker träff ens på Ebay.
Tycker väl att med såna mängder som GSX-R såldes (iaf den vanliga, inte RR) borde kåpglas finnas i motsvarande mängd? Men en sportis är såklart bara het i något år, tills nästa modell börjar säljas. Men borde de åtm inte vara retroheta..?
Har du sålt av alla CB 900or nu? Hur går det med CB1100R nakenversionen? Börjar den bli klar?Också denna passerade garaget.
Pysslade lite med denna innan den gick vidare, gillade den! ;-)
Jag hade börjat med att fråga Suzuki chopen i Karlstad. Dom har överraskat många gånger med att fixa originaldelar till gamla Suzuki.Vet du (eller vem som helst) någon sajt där man kan beställa de låga kåpglasen som dubbel-RRen har? Helst orginalglas såklart, men annat kan i nödfall duga. Bara för ett prov alltså, högst tillfälligt.
Har du rätt i! Och var inte orolig, jag ska inte börja bygga sönder din fina GSX-R. Skulle bara va kul att testa hur det ser ut på hojen och sen lägga tillbaka på hyllan. Och ett Yoshimura Duplex skulle också va fint att ha. På hyllan.Jag hade börjat med att fråga Suzuki chopen i Karlstad. Dom har överraskat många gånger med att fixa originaldelar till gamla Suzuki.
Det är lugnt, jag ser inget fel i att uppdatera den med tidsenliga! prylar ?Har du rätt i! Och var inte orolig, jag ska inte börja bygga sönder din fina GSX-R. Skulle bara va kul att testa hur det ser ut på hojen och sen lägga tillbaka på hyllan. Och ett Yoshimura Duplex skulle också va fint att ha. På hyllan.
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning