Det enda jag ägt från 80-talet var en sån här Yamaha DT -89. Nu kanske ni inte tycker det passar sig att posta en bild på en moped, men böteslappen 1995 sa tydligt att jag framfört motorcykel utan körkort.
View attachment 499532
Ja, härliga tider!! Det fanns en DT125 på orten och jag var såld. Jag skulle ha MC. Sen kom livet emellan och det tog 18 år tills det var införskaffat. Men det är sällan för sent.Kompisen hade en likadan och jag hade en blå det är fina minnen en ganska bekymmersfri tid och körde jag extremt mycket. I stort sett varje dag. Var nog där mitt intresse för motorcyklar föddes
Du tycker inte han varit generös med material? Bloggar, kalendrar, garagestädning/hojshow med gratis bullens o java, utställningar etc och mm.Och med tanke på tråden - var är Toyman själv med sina intressanta hojar och berättelser?
1999 står det på plåten...Du skriver inte vilken årsmodell du undrar över, men...:
Visst kom "vik här" med skattekvittot?View attachment 502846
En klassiker. Vik här
JappVisst kom "vik här" med skattekvittot?
Är det du som har ute hojen på blocket?View attachment 502846
En klassiker. Vik här
Nej, någon i Bollnäs.Är det du som har ute hojen på blocket?
Hej. Är här. Börjar komma till åren. Är fyrtiotalist. Man saktar in! Fast egentligen inte. Någet nytt spännande i livet, som tar och ger fantastisk tid. Barn barn ;-) Milen på hoj har krympt. Tiden i garaget har varit lång, många timmar sedan pandemin. Men just nu är det barn barn högst upp på agendan. En tös, 2 år och 4 månader och hennes syster 1 dag idag !Och med tanke på tråden - var är Toyman själv med sina intressanta hojar och berättelser?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|