Mavve
Ur-medlem sen 2002.
GSXR1100R skrev:40 år kvar innan pension Mavve, lite tidigt att lägga av
Dagens ungdom
GSXR1100R skrev:40 år kvar innan pension Mavve, lite tidigt att lägga av
twinner666 skrev:nä du måste inte betala direkt..ring runt till privata tandläkare och säg som det är.. jag har gjort rotfyllningar nu under vintern och har inte betalat allt än..snacka med dom så kommer ni överens om nåtpå folktandvården kan man väl välja delbetalning direkt.
Douge skrev:Jag var själv huss tandläkaren för 1 mån sedan för en jävla tandvärk
där konstaterade dom att min vissdommstand var sprucken mitt i tu och skulle dras ut. jag fick en tid dagen efter. när jag skulle gå till informationen med mina pappor så sa hon det blir 200:- jag frågade då om jag kunde få ett inbetalningblanket NEJ sa hon antingen kort eller kontant. jaha sa jag jag har inga pengar nu. har du inga pengar svarade hon man kan väll inte gå till tandläkaren om man inte har pengar. Så såg hon att jag skulle dit dagen efter så sa hon då måste du har pengar med dig. Men det kan jag omöjligt sa jag ska det vara så svårt att ge mig ett inbetalningskort så betalar jag sen. så hon strök tiden och jag får gå med en sjuhellvetes tandvärk nu
(jag vet om att jag stavar dåligt nu så jag behöver inga synpunkter på det)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|