Till tjejerna på SH: Killar som håller på med dans, cool eller gay?

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Mingves skrev:
Nu ställer jag frågan till er tjejer här på SH(ni killar vet vi redan vad ni tycker..)
Om ni träffar en kille som håller på med dans vad tycker ni då? Är det häftigt eller tror ni han e gay?

Vart e pollen????
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Kawwa skrev:
Vart e pollen????
Det blir ingen poll:) Det e slut på pollandet.

Däremot e det kul att se vilka känslor en sån här fråga väcker bland killarna här på SH :D Frågan va ju inte ställd till dem... :tummenupp

Och jag håller med, så d**la gott att frölunda vann!!!!!!!!!!!!

///M
 

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki SV650S
ähhh det är la bara att gå ut och stuffa som fan, kan man inte så är det bara att låtsats att man kan..... på krogen så är det fan ingen som ser någon skillnad endå....

jag kan nog fan inte dansa men det brukar gå bra en då.....
så länge man lurar i dom andra att man är grym på att dansa så skall ni se att dom gör samma som ni.....
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Emmi skrev:
Jag gillar killar som kan breaka, dansa street eller sånt. Jobbar en del med en kille vid namn Martin som är gogodansare (www.gogodance.nu) , skitkul med killar som kan dansa. Han kan man stå och titta på hur länge som helst för att han är så bra.


Jag hoppas du inte menar den lite bitiga killen med mellanblont hår som brukar stå o dansa på bara på BK :3freak :rofl
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Kan väl säga att jag aldrig skulle visa upp mina talanger på dansgolvet ute på krogen...det e verkligen pinsamt!!!!
Jag höll på att garva ihjäl mig igår när två brat-killar som troligen inte bara gick på sprit skulle dansa inne på NIVÅ i GBG. De var smidiga:D Från att ha varit en ganska trist kväll så fick jag mig några riktiga asgarv åt dessa två herrar! Hoppas de var så fulla att de inte kommer ihåg något alls!!!! För då kommer de nog inte kunna visa sig på stan någe mer....
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Santo, jo, jag menar honom. Du kan inte säga emot att han är grym på att dansa.
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Emmi skrev:
Santo, jo, jag menar honom. Du kan inte säga emot att han är grym på att dansa.


Nja, jag vill inte påstå att bara stå o stampa, plocka äpplen och tvätta kläder e grymt för det kan ju vem som helst göra (nästan iaf). Jag har iof inte sett honom dansa andra stilar så jag kan inte yttra mig om han e duktig eller inte.
 

Chess

Guest
Mingves skrev:
Nu ställer jag frågan till er tjejer här på SH(ni killar vet vi redan vad ni tycker..)
Om ni träffar en kille som håller på med dans vad tycker ni då? Är det häftigt eller tror ni han e gay?

Vilken typ av dans? Balett finner jag inte roande så kanske att man undrar lite...jazz, funk, street, salsa me lööööv!!! Och vad går inte upp mot en dans där killen kan föra en tjej?! Då talar jag nog för de som älskar att dansa...MIG!! :banana
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Santo skrev:
Nja, jag vill inte påstå att bara stå o stampa, plocka äpplen och tvätta kläder e grymt för det kan ju vem som helst göra (nästan iaf). Jag har iof inte sett honom dansa andra stilar så jag kan inte yttra mig om han e duktig eller inte.

Han har en jävla taktkänsla och sköna moves, enligt mig iaf.
http://n243.ryd.student.liu.se/film/gogodance.avi
Här e en film när han dansar me glowsticks. Bevisligen tycker andra att han är bra med tanke på att han får betalt för att dansa där och på andra ställen.
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
hmm... finns inget värre när man går ut på krogen och tar ett par öl
och kollar ut över dansgolvet och tittar på folket och ser massa spånskallar
som tror dom är värsta discoguruna .... nähheedu jevlen det ser bara löjjligt ut

då är det klart tuffare med riverdance :D
 

MikkE

Guest
Tycker att dans är ganska så ballt. Balett gillar jag dock inte. men bugg är lattjo
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
min bror tävlingsdansade förut i latin, han har vunnit allt som man kan vinna utom vm, han är inte det minsta bög eller gay, ni kan gissa om han äger dansgolvet när han visar lite moves ( händer inte allt förofta bara när han är för onykter) jag har fått för mej att brudar gillar killar som kan eller vågar dansa
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
TERMINATOR skrev:
min bror tävlingsdansade förut i latin, han har vunnit allt som man kan vinna utom vm, han är inte det minsta bög eller gay, ni kan gissa om han äger dansgolvet när han visar lite moves ( händer inte allt förofta bara när han är för onykter) jag har fått för mej att brudar gillar killar som kan eller vågar dansa

Det tycks leva en gammal skröna bland kvinnorna om att killar som kan dansa är bra i sängen.

Du vet känsla,tajming och rytm osv
 

Gula faran

Liten men snabb
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
zxr400
Helt klart coolt :tummenupp ....dock går gränsen vid balett!!!

Härligt med killar som vågar dansa eller gå på danskursen och skiter i vad alla andra spån tycker! som är rädda för gay stämpel..... :banana :banana
 

Wiiilma

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Tönthoj
Ni skulle bara veta vad tjejerna gillar killar som kan bugga, dom är poppis dom. Jag får hålla hårt i min kille om jag ska få chansen att dansa med honom om vi är ute tillsammans. Vi träffades förövrigt genom dansen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top