Till tjejerna på SH: Killar som håller på med dans, cool eller gay?

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Har dansat uppvisningsdans.. typ street :gnissla
Men det var länge sedan det! :rolleyes:
Nu e man vig som ett kylskåp o ställer ölen på magen. :fyllisar
Vet dock inte om det e manligare.. Tycker jag inte men men.. e som med :arsele
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Nu har jag varit och kört ett pass med Jazzdans, det e grymmekul!!! Har ni inte testat testa!
Jag tänker börja med KungFu till hösten och hoppas att man kan ha nytta av koordinationen..
Det e ingen som tränar kungfu som kan tipsa om vilken sort man ska träna som gröning?

//M
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Kan bara säga efter att man har sett bounce så kan man ju ångra lite att man aldrig började dansa, dom är grymt duktiga. :yoparty
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Skager skrev:
Kan bara säga efter att man har sett bounce så kan man ju ångra lite att man aldrig började dansa, dom är grymt duktiga. :yoparty
Det e aldrig för sent! Jag började i vintras och jag e 30 i år....bara att starta. Visst får man gliringar av polarna men de andra på kursen tycker det bara e kul att jag går där. Sedan är jag väl kanske inte klassetta men jag är nog inte heller sämst.
Många tror att jag bara går där för att ragga men skulle man börja ragga så märks det så väl och då kan man ju inte visa sig någe mer där. Visst det e supermånga snygga tjejer men man får hålla sig i skinnet, e man enda killen(ok det e ett glin där på 15 bast men han räknas inte) så vet man att alla ögon e på dig. I varje fall känns det så, lite som att alla tror att man e där för att spana....

Om du tycker det ser cool ut, gå då och testa för det e superkul, och ju äldre man blir desto svårare blir det!
Jag har alltid haft grymt kass takt och koordinationsförmåga men efter denna kursen så börjar jag bli bra på det.

//M
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Vaektra skrev:
Såklart det är cool med killar som kan dansa. Hellre det än att de bara står å hänger i baren. Nä fram för fler killar på dansgolven. :yoparty

Dom som dansar har inte råd att stå i baren...
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Wiiilma skrev:
Ni skulle bara veta vad tjejerna gillar killar som kan bugga, dom är poppis dom. Jag får hålla hårt i min kille om jag ska få chansen att dansa med honom om vi är ute tillsammans. Vi träffades förövrigt genom dansen.

Javisst. Jag ska genast rota fram mina paljettbyxor och min mockajacka med fransar
:tummenupp
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Santo skrev:
Stå i baren är bara till för dem som inte kan ragga :rofl :fyllisar

För att det är ju verkligen bäst att ragga när man står på dansgolvet? Svetten rinner och många har börjat uppnå ett stadie av mongofylla. 90 % står och rycker i halvtakt till en musik som antingen består av Shirley Clamps senaste hits eller en basgång med en människa som skriker "blås i min visselpipa".

Det bästa är när man har kommit till vägskälet i fyllan när det antingen handlar om att ligga eller dricka mer sprit. Hoppas man alltid kommer välja spriten. Den blir man iallafall snygg och rolig av :tungan
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Salsa of course... :D
Eftersom man lirat hockey hela livet så var väl taktkänslan lika med kylskåp från början, men vaff-n...alltid bott på dansgolvet när man är ut. Så efter ett par kurslektioner fick man ju känsla för rytmen. Slutade med att jag var hjälpinstruktör på salsa- och merenguekurser i drygt ett och ett halvt år. Kul som f-n...sensuell dans det där ju ;) Men nu är det ett bra tag sen sist...har inte haft tid eller ork senaste två åren typ. Kanske får ta tag i det igen?! :)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Killar som kan dansa är bara bra.....
Själv så har man (när jag bodde i Hälsingland) vare på många dansbanor och svängt sig runt...Detär jätte kul att se killar som är där dansar och buggar och har kul (inte många som är fulla och otrevliga på ett sånt ställe:))


Så för min del är det bara :tummenupp till alla killar som dansar :pannkyss
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Mingves skrev:
Kan väl säga att jag aldrig skulle visa upp mina talanger på dansgolvet ute på krogen...det e verkligen pinsamt!!!!

äh det är ju toppen juh.. jag dansar som en trasig kratta men va faan.. gör det ändå.. man får ju bjuda lite på sigsjälv :tummenupp hatar den där "näää ja kan/vågar inte" attityden som många kör med... går man ut för att se cool ut så gör man nåt fel.. man ska ju ha roligt ffs!
iof e man ju rocker så jag känner inte behovet av att stå i baren och spänna musklerna med ett fruset jägermeister glas hängandes från läppen :3freak

äääh dans asså.. tacka vet jag karaoke :yoparty

:fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top