Ja, Roberts inledde med två sjundeplatser 2001.
Då är hans inledning fortfarande bättre än dagens hackobjekt Hayden
Ja, Roberts inledde med två sjundeplatser 2001.
Då är hans inledning fortfarande bättre än dagens hackobjekt Hayden
Criville öppnade med en 5:e och en DNF 2000, det är ju åtminstone poängmässigt sämre än både Roberts och Hayden.
Dumma dumma mästare som inte kastar sig tillräckligt hårt och ofta. En riktig mästare ska se några av loppen ifrån sjuksängen... Nu förstår jag verkligen vad felet med honom är.DNF är inte lika illa som att bli ifrånåkt
Det riktiga RR-esteterna har dig på sin ignorelista så du får nog be någon bulvan att fråga om CapirexDet är märkligt vad tyst det är kring allas älskling Capirossi....
Det är märkligt vad tyst det är kring allas älskling Capirossi. Inte ens märkesbögarna vågar sig fram. Nu skyller karln tydligen på dåligt drag i motorn. Det verkar ju troligt.
Kan det vara så att det är tabu att ens andas kritik mot Capirossi? Han har ju så fina VM-titlar i de mindre klasserna, och är skolad i den fina tvåtaktsskolan. Hur kan en sådan hjälte, som givetvis skulle utklassa Världsmästaren vilken dag som helst om inte om varit, stå på fyra (4) VM-poäng efter två race?
Vi har ju konstaterat att Capirossi kör som en medelmåtta hitills i år.2843926Det är märkligt vad tyst det är kring allas älskling Capirossi. Inte ens märkesbögarna vågar sig fram. Nu skyller karln tydligen på dåligt drag i motorn. Det verkar ju troligt.
Kan det vara så att det är tabu att ens andas kritik mot Capirossi? Han har ju så fina VM-titlar i de mindre klasserna, och är skolad i den fina tvåtaktsskolan. Hur kan en sådan hjälte, som givetvis skulle utklassa Världsmästaren vilken dag som helst om inte om varit, stå på fyra (4) VM-poäng efter två race?
Nämen ser man på. Frotterar sig i ignorelisteträsket som ju var så patetsikt att skriva om.2844182Det riktiga RR-esteterna har dig på sin ignorelista så du får nog be någon bulvan att fråga om Capirex
(Jag är självklart också med på listan)
Tror du missförstår mig: Det är patetiskt att skriva att man har folk på ignorelistan och ännu värre att skriva om det lite titt som tätt (se min signatur om det inte klarnar ).Nämen ser man på. Frotterar sig i ignorelisteträsket som ju var så patetsikt att skriva om.
Förstod precis vad du menade.2844641Tror du missförstår mig: Det är patetiskt att skriva att man har folk på ignorelistan och ännu värre att skriva om det lite titt som tätt (se min signatur om det inte klarnar ).
Man kan bli ifrånåkt innan man bryter också.Det är ännu sämre....DNF är inte lika illa som att bli ifrånåkt
Frånåkt, varvad och bryta borde vara sämst. Det är så mina race brukar se ut.2844662Man kan bli ifrånåkt innan man bryter också.Det är ännu sämre....
Då gäller det verkligen att vara kreativ när man ska fundera ut bortförklaringarFrånåkt, varvad och bryta borde vara sämst. Det är så mina race brukar se ut.
Eller inse sina begränsningar.2844678Då gäller det verkligen att vara kreativ när man ska fundera ut bortförklaringar
Colin Edwards II tog iofs båda sina VM titlar efter att han fått barn, fast han kanske är undantaget som bekräftar regeln.2844866Capirossi kan väl ha drabbats av att bli den där halva sekunden långsammare per varv som vissa blir när dom får barn. Ingrid ska väl ha barn vilken dag som helst nu.
Du ska inte vara ödmjuk, det är ingen tävlingsinstinkt. Skyll på materialet, att Yamaha inte gett dig nya prylar alternativt att de nya prylarna inte funkar. Däckteknikerna hittar inte greppet. Om inget annat hjälper så är det helt säkert ett el-felFrånåkt, varvad och bryta borde vara sämst. Det är så mina race brukar se ut.
DNF är inte lika illa som att bli ifrånåkt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |