Backe skrev:En genväg kan vara att byta till ett mindre framdrev, då blir den kvickare.
Mavve skrev:Hmmmm.........
"som igår "hur kör på slangen"..... dagen efter "hur kör på slangen" ....eller... vilken hoj ska jag välja ?? eller.. uppkörning ??"
turken skrev:håller med... ge det en vecka så borde det släppa. Gör det inte det så kanske det är lika bra att satsa på glidare!!!
turken skrev:håller med... ge det en vecka så borde det släppa. Gör det inte det så kanske det är lika bra att satsa på glidare!!!
Swedie skrev:tatt2d... hör av dig om du vill att jag ska haka med o studera din stil. Jag kommer se vad du gör för fel...
Mavve skrev:Hmmmm.........
"som igår "hur kör på slangen"..... dagen efter "hur kör på slangen" ....eller... vilken hoj ska jag välja ?? eller.. uppkörning ??"
tatt2d skrev:om du säger så kan du ju försöka med min skit tung helt enkelt.... :kocko
Jas-95 skrev:Citat:
Inskickat av DisqoBizkit
Alltså, jag är ingen örn på att köra, men skojar folk när dom undrar om deras sporthojar kan köras på bakslangen? Speciellt dom större maskinerna..
Va fan det är ju nästan bara att vrida på rullen, man behöver ju nästan inte ens på/av gas..
Detta disskuteras ju i va o varanna tråd?
Inget illa menat, Bara mina två cent....
Assåå jag är inte heller någon "fena" på slangen! Men sitter man rakt upp utan häng över tanken på min zx9:a 98:a så lyfter den på 2:an med bara gas. På 1:an är det löjligt lätt att bara gasa upp den.
JB
tatt2d skrev:hm det funkar någ bättre på din 98:a 32 kg lättare än -97an ursäkta men den vill inte upp bara du behöver inte läsa inläggen om du inte är intre sserad
Rakt ut i natur skrev:Är det bara Mr San som har en teori
tatt2d skrev:hej jag undrar om det är någon som har tips om hur jag ska göra för att lära mig lite bak slang åkning får inte upp den riktigt den är tung 240 kg står det i papprena får upp den lite åkte glidare innan så är inte riktigt haj på sånt här än någon som har några tipps kanske ??
wader skrev:ettan e ju hur lugn som helst på min 98 zx9r utan kopling, 2an brukar jag ställa mig upp på o åka i 4-5000 varv o gung-rycka upp den utan koppling funkar bra med kopling om man vill sitta ner. bara att hitta den rätta känslan. för övrigt så e jag en fegis som skiter på mig när det blir för högt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|