Kissat i sängen?-Rosen- skrev:2319505rulla inte ner rullgardinen och drick en massa innan du ska sova, har gjort dessa misstag för många gånger
Kissat i sängen?-Rosen- skrev:2319505rulla inte ner rullgardinen och drick en massa innan du ska sova, har gjort dessa misstag för många gånger
Det gjorde en kompis när vi va ute i skärgården. Hinka i sig massa öl i bastun och gick å la sig utan att pissa. Kul att se hur han skämdes när hans maddras hängde på relingen..newstead skrev:2328089Kissat i sängen?
Hej bullen...prulle skrev:2328143Det gjorde en kompis när vi va ute i skärgården. Hinka i sig massa öl i bastun och gick å la sig utan att pissa. Kul att se hur han skämdes när hans maddras hängde på relingen..
Lampor funkar inte för mig, har mogonsol rakt in genom fönstret och vaknar inte av det.
Lite billigare: http://search.ebay.co.uk/search/sea...ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=Turbo-Puh skrev:2328093Alltså jag har provat det mesta som nämnts förutom den intelligenta väckarklockan som nyss nämndes. Dock tycker jag problemet med alla sätt är att man vänjer sig så illa fort!
Såg en annons för ett tag sen om en väckarklocka som bestog av en lampa som succesivt tändes för att det skulle bli lättare att vakna. Detta tror jag skulle fungera på mig, så jag vaknar betydligt lättare när det är ljust.
Så om någon har en länk så vore jag tacksam...
/Mattias
Edit: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/nordiclightcaresweden/subdet42.htm
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|