Tips för att vakna på morgonen!

Turbo-Puh

motorjunkie
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Vilken av dem?
Alltså jag har provat det mesta som nämnts förutom den intelligenta väckarklockan som nyss nämndes. Dock tycker jag problemet med alla sätt är att man vänjer sig så illa fort!

Såg en annons för ett tag sen om en väckarklocka som bestog av en lampa som succesivt tändes för att det skulle bli lättare att vakna. Detta tror jag skulle fungera på mig, så jag vaknar betydligt lättare när det är ljust.

Så om någon har en länk så vore jag tacksam...

/Mattias

Edit: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/nordiclightcaresweden/subdet42.htm

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
newstead skrev:
2328089 Kissat i sängen? :hihi
Det gjorde en kompis när vi va ute i skärgården. Hinka i sig massa öl i bastun och gick å la sig utan att pissa. :hihi Kul att se hur han skämdes när hans maddras hängde på relingen..

Lampor funkar inte för mig, har mogonsol rakt in genom fönstret och vaknar inte av det.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
prulle skrev:
2328143 Det gjorde en kompis när vi va ute i skärgården. Hinka i sig massa öl i bastun och gick å la sig utan att pissa. :hihi Kul att se hur han skämdes när hans maddras hängde på relingen..

Lampor funkar inte för mig, har mogonsol rakt in genom fönstret och vaknar inte av det.
Hej bullen... :tungan

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Testa o byt väckarklockor om du inte vaknar kanske hjälper?

Förut när jag hade 10 minuter gångavstånd så kom jag nästan jämnt förrsent kanske berode på att jag vantrivdes? nu pendlar jag till jobbet, no problemo o komma itid

Last edited:

amazonsport

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
Honda Hornet 900 + Yamaha xj 900
Ställ fram dina väckarklockor en halvtimme, och intala dig själv att dom går rätt, sen får du panik när du trött vaknar upp o ser att du försovit dig..

Funkar på mig.. :tummenupp

chrilleus

Motlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KLE 500
Turbo-Puh skrev:
2328093 Alltså jag har provat det mesta som nämnts förutom den intelligenta väckarklockan som nyss nämndes. Dock tycker jag problemet med alla sätt är att man vänjer sig så illa fort!

Såg en annons för ett tag sen om en väckarklocka som bestog av en lampa som succesivt tändes för att det skulle bli lättare att vakna. Detta tror jag skulle fungera på mig, så jag vaknar betydligt lättare när det är ljust.

Så om någon har en länk så vore jag tacksam...

/Mattias

Edit: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/nordiclightcaresweden/subdet42.htm
Lite billigare: http://search.ebay.co.uk/search/sea...ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha