Jag är en ganska bra alkoholtestare, ge mig en grogg så berättar jag om det är bra skit!
Kom hit ska jag fylla dig,sen får du blåsa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en ganska bra alkoholtestare, ge mig en grogg så berättar jag om det är bra skit!
Kom hit ska jag fylla dig,sen får du blåsa.(eller kanske känna lite på den.....bara om du vill då......eller är full.....eller så!)
![]()
Tss det är ju alltid testaren som får blåsningen![]()
Vem kalibrerar alkomätare ?
Gäller det mig också?Kom hit så får du några groggar och öl i varierande styrka och storlek!
Sen gissar du!![]()
Gäller det mig också?
Du kan få komma och blåsa i lastbilen om du vill, där har jag ett dräggel(dräger) alkolås
Gjorde inte Aschberg ett test av alkomätare för nått år sen och kom fram till att det var lite träffsäkert att singla slant?![]()
Gäller det mig också?
Du kan få komma och blåsa i lastbilen om du vill, där har jag ett dräggel(dräger) alkolås
Lite surt sen vid nästa kalibrering och koll av logg om företaget begär ut dom uppgifterna från den som servar låset.Eller du kanske är egen?
Då får man ett samtal av chefen som frågar vad man sysslar med, och så berättar man exact vad man gjort. är inte första gången alkolåsen på lastbilen har blivit använda både innan, under och efter fest...Lite surt sen vid nästa kalibrering och koll av logg om företaget begär ut dom uppgifterna från den som servar låset.Eller du kanske är egen?
Kanon, vart ska vi ses imorrn så ska jag dricka upp dina öl och gissa mig fram i promillehalterna... Tror att de kommer bita ganska bra, inte druckit sen i oktober.... Plogjour....Det gällde bara den gamla billiga typen om jag inte missminner mig.
Givetvis gör det det! Jag vet dessutom exakt var era bilar står..
Jag ska dessutom bli stadsbo nu så då får du nära...
Äh, jag gör ju inbrott såklart!
Ja, det är helt stört! Jag å polaren provade att blåsa i en sådan på midsommardagen i somras. Vi fick köra vid ett-tiden på dagen enligt den. Då kände vi oss grymt bakis/fulla, var först vid 7-8 på kvällen vi ens kunde tänka oss att köra öht..Har en sån,funkar mot jobbets kalibrerade nyckelskåp.
Man kan dricka myyyycket mer än man tror och klara sig dagen efter......men rekomenderar inte att göra det.....
Henrik
En bra mätare var ju rätt dyr om man utgår från länkarna och dessutom måste de kalibreras rätt så ofta.
Är det inte bättre att ställa bilen hela dagen efter en rejäl midsommarfest eller dra ner på alkoholintaget om man tvunget måste ut och köra den dagen?
En bra mätare var ju rätt dyr om man utgår från länkarna och dessutom måste de kalibreras rätt så ofta.
Är det inte bättre att ställa bilen hela dagen efter en rejäl midsommarfest eller dra ner på alkoholintaget om man tvunget måste ut och köra den dagen?
Drägern går att köpa i England för drygt 2000:- om jag inte minns fel, så köp den inte i Sverige för nästan det dubbla![]()
Tips på var?
Ja, givetvis måste ju målet vara att kunna bli så drängfull som möjligt och ändå köra bil/hoj så tidigt som möjligt dagen efter.
För så fort elektroniken visar grönt är man ju en lämplig förare, oavsett hur man mår.
Eller så finns det ju faktiskt folk som är intresserade av att ta ett glas vin till maten men ändå vill kunna köra bilen hem.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |