Thundercat
Ringmärkt
Begravningsentreprenör.
Begravningsentreprenör.
Jag tror faktiskt lyxbordell är det som skulle ge mest....jag kan ligga med ganska många östermalmstanter för 200.000:-
Kläder är ju kul, men det skulle vara roligare med en butik som syr och säljer sina egna plagg och designs. Inget märke förutom butiken då. Kläderna görs i butiken, och ligger inte på de allra dyraste slaget - dvs inte är något fancy fancy skrädderi för festkläder och päls, utan lite snyggare vardagliga kläder. Dessutom kan man komma med bild och önskemål och beställa kläder, lägga upp saker och liknande. Ett skrädderi, fast mer butik. Då kan man anställa unga fräscha studenter från designskolorna. Östermalmarna skulle börja köra "unik" grejjen. Var abar något som trillade in i huvudet nu, så kanske inte är så genomtänkt men det låter jag väl er bedömma.
Kläder är ju kul, men det skulle vara roligare med en butik som syr och säljer sina egna plagg och designs. .....
en muthafukkin hattbutik.
det finns en grymt bra på götgatspuckeln som du kan spana in för inspiration osv. den är liten dock, ungefär 23 tändsticksaskar stor och du skulle kunna ha en som om den vore i paris eller något sådant.
kvinnor/män/kärringar/gubbar är som galna i hattar på östermalm.
jag skojar inte.
*tips*
IKEA säljer knivslip för 59kr, Fiskars fungerar klockers på billiga knivar!
Tror fan att Herr Skena har rätt.
Kan sen gubbarna och kärringarna smutta på en torr Vermut under tiden du visar huvudbonader så är framgången given.
Finns en hattbutik runt hörnet och jag har aldrig sett nån därinne :S
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |