tips på en riktigt isande otäck skräckis?

Började du titta på film för första gången igår eller? Om du tycker att The Mist är den sämsta filmen genom tiderna så kan du fan inte ha sett många filmer...
Själv fick jag operera bort en hjärntumör i fjol som enkom kom dit pga av usla rullar man lyckats plöja igenom i sina dar :)

Tex första första Evil Dead rullen. Den var så jävla dålig att jag fick migrän innan halva filmen hade gått, och ändå har jag aldrig haft migrän.
Army of Darkness (3:an) är dock ett mästerverk! :tummenupp

"Give me some sugar baby.."
Jag håller mig borta från filmer som är uppenbart dåliga. The Mist verkade lovande på ett litet cheesy-sätt, men visade sig bara vara taskiga skådisar, taskigt manus och en så töntig slutscen att t o m Hollywood överträffat sig själva.

Med detta i åtanke så kommer Sylvesters Stallones nya film The Expendables som en skänk från ovan. Med en sån rollista kan det inte bli annat än världens bästa film. Hade han bara fått med Van Damme och Seagal också, så hade Hollywood kunnat sluta göra film efter den kom ut.

http://www.imdb.com/title/tt1320253/

Men vaffan så tufft! Det hade jag helt missat.

Dolph Lundgren som Gunnar Jensen. :rofl

Statham är ju med så den lär bli grym satan!

Jag tyckte också att mist var riktigt bra. Monstren såg ofta ganska plastiga ut men som sagt, det är ju relationen mellan karaktärerna och själva situationen som är intressant. Sen har den ju även typ det bästa slutet någonsin också.

Ni som rådiggade THE MIST, hur såg ni den?
Svartvit eller med färg?

Svartvita versionen är att föredra har jag hört, regissören ville egentligen att det skulle bli den rätta versionen. Kan tänka mig att monstren ser bra mycket bättre ut i den.

Färgversionen var bra, men får nog bli en titt på svartvita med.

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...