Doh-
Kollar i kors
Jag kör mest gata och kör crosstövel, men det är nog en smaksak
Ok tror jag börjar med att köpa ett par begagnade och känner mig vidare därifrån dock så kommer det kännas konstigt att växla med hela foten
Jag kör mest gata och kör crosstövel, men det är nog en smaksak
Ok tror jag börjar med att köpa ett par begagnade och känner mig vidare därifrån dock så kommer det kännas konstigt att växla med hela foten
Jag kör med Sidi Crossfire. Sköna att gå i är dom inte tycker jag men det är väl inte mening heller. Dom är sköna att köra hoj i och dom skyddar förhopningsvis bra om jag skulle vurpa. Tyvärr så började dom gnissla förra säsongen, troligen leden vid fotleden som behöver smörjas lite.
Var och testade i dag på en affär Testade ett par oxtar för 1700 och ett par alpinestars för 2500. Fanns dock ingen storlek mellan 10 och 9 :S Tyckte dom kändes ungefär likadana, så jag siktar på ett par oxtar... Vad säger ni experter om saken? Tycker att det är lite osäkert att köpa ett par på blocket och få dom hemskickade för att upptäcka att dom är för små eller dylikt.
Var och testade i dag på en affär Testade ett par oxtar för 1700 och ett par alpinestars för 2500. Fanns dock ingen storlek mellan 10 och 9 :S Tyckte dom kändes ungefär likadana, så jag siktar på ett par oxtar... Vad säger ni experter om saken? Tycker att det är lite osäkert att köpa ett par på blocket och få dom hemskickade för att upptäcka att dom är för små eller dylikt.
Skinnställ på gata..
Det blev TCX Comp2 för mig...hoppas man lär sig köra crossdojja nu bara,vore dumt att inte få i växlarna
Och vad utrustningen gäller så blir det raceställ (läder) för mig på gatan.
Känns det trångt får du flytta växel pinnen bara, brukar jag få göra.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|