Röstar på Erik.
Om du vill döpa jycken till ett legendariskts namn, hur kan du då ha missat Joey Dunlop?
Vale är mer rätt än Valle, då kan han ju heta Kjell
Tuss.. Den skall kallas de den heter
Borde han inte isf heta Winston?
Eller Älskling. Det vore ju helt underbart att ropa "Älskling! Kom hit!", "Sitt vackert, Älskling!", "Rulla runt, Älskling!", "Älskling, hämta en öl!" och andra roliga kommandon.
Min nästa blir nog en hanne.
Jag vill döpa den till Niklas. Bara för att den mest hunsade killen jag känner heter så. Synd bara att en annan jag jagar med, stor stark bonde också heter niklas.
Så det får väl bli Sakko eller något annat trist. Annars är Ove ett fantastiskt hundnamn. Lätt för barnen också.
De låter lite fegt att INTE prova med Niklas?
Ove.. Tänker bara på solsidan.. Och den snåle fan blir ja bara trött på när ja tänker på
Hade ja haft en jakthund, clint!
Med lite tur så vågar jag, för det är ett lätt namn att ropa. När man jagar nämns ju sällan hundens namn, mest hundförarens. Så det skulle kunna gå.
Men det är en jäkla krallig bonde. Vägde in på 137Kg utan att vara fet, hängandes i viltvågen. Påminner om Samuelsson i kroppen, jag känner mej som en liten tanig pojk bredvid honom. Trots mina 100Kg.
Ove kommer ju från ett barns Vovve och skulle passa bra eftersom jag har småbarn.
Va blidde det tillslut ?
Igår föddes tre hanar och fyra tikar. SÅ, de blir lite lättare att "döpa" kräket när vi träffat han. Jag får inte döpa han till Hank, Guy eller andra "konstiga" namn.. Min sambo gillar lotus och Travis. Och jag Travis ev Rossi. Rossi vore ändå kul när han ändå är ju hjulen och Travis för att de är coolare
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|