KTM Superduke alla dagar i veckan
Ja... det beror ju på hoj såklart... säg max 60:000:- och så vill jag inte betala mer än 10:000/år i försäkring. Tänk nu på att jag är tjej, över 40 och kör SMC:s fortbilningar, så min premie är ofta lägre än snittet!!!
Men ge mig tips ändå, oavsett pris. Jag kan ju ändra mig om jag hittar "min" hoj, vettja!! */H
Varför? Vad har den för karaktär? En rad 4:a va?
Förlåt för att jag kapar tråden. Kör i dagsläget en Hornet 600 -08. Har Daytona 675 bra mycket mer kraft på de lägre varven? Det är nämligen det jag saknar på min hoj.
Ja en GSR600 är som DerClown säger
Just den Mc annonsen var jag o kollade på tidigare iår. Den har igen servicebok och har varit uthyrnings-MC.
Så den är nog inte "snällt" körd.
Jag är väldigt nöjd med prestandan på min, Tycker det kunde varit lite bättre tryck i låga varv. Sen så låter den som en symaskin. Så avgasrör ska man byta snarast. har inte gjort det på min ännu.
Lycka till.
rf900r, mycke pulver för inte så mycke pengar
Tycker givetvis du ska kolla på Aprilia RSV Mille, alt. Tuono om du vill ha en vettigare körställning för stadsåka. Körde själv TL1000S innan jag köpte nuvarande hoj och är vansinnigt nöjd, har haft den i fem säsonger nu. Har man en gång börjat köra twin är det svårt att gå tillbaka till rad4. (Min åsikt bara.)
Har du sedan svårt att välja, kan du ju alltid köpa min hoj och få både Fighter och Racehoj för samma pengar. (Har alltså alla originalpryttlar kvar.)
Lycka till i hojdjungeln.
Den här hojen tycker jag är "rolig", och inte ser den ut att vara bekväm heller!
Hej! Jag vill byta hoj, men har inte hittat hojen med stort H än... Den ska vara rolig, inte nödvändigtvis bekväm... (samma som trist?), kännas smidig och vass. Hästkrafterna är inte det viktigaste, utan jag vill att den ska vara lite lekfull, passa både gata och bana.
En tuono skulle helt klart vara en hoj för dig.Mycket billigare att försäkra
än den vanliga rsv.Den har en klart mer upprätt körställning.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |