Göra den lite mindre i bakändan med en typ 600rr bakdel och sen nån bukkåpa är vad jag skulle göra.[/QUO
Var kan man få tag på magkåpor..?? Har sökt men hittar ingen passande min... Finns det någon liknande man kan bygga om kanske..???
Göra den lite mindre i bakändan med en typ 600rr bakdel och sen nån bukkåpa är vad jag skulle göra.[/QUO
Var kan man få tag på magkåpor..?? Har sökt men hittar ingen passande min... Finns det någon liknande man kan bygga om kanske..???
http://www.streetfighters.nl/suz/suzuki.htm där hittar du nog mycket som kan hjälpa, sök sen på blocket,eller varför inte slänga ut en en sökning här på sporthoj! kör hårt!
nä men vad kul med en gixxer... jag kör lika dan fast en 99a... och är oxå en fighter... som oxå ska byggas om mer specilelt röven på den är ju så stor... men jag ska kappa bort mycket på min sen... jag ska försöka öppna en tråd sj sen... jag har en massa ider... vi kan ju bolla lite ider med varandra sen... men jag tycker att du ska köra med beull xb fram lyse tycker det är ett snyggt framlyse... kan ju inte köra med alien lyse som alla andra ju..kolla länken där är ett sånt... http://www.blocket.se/vi/13858167.htm?ca=17_s lycka till..
tjena... har du satt på dina grejer än eller som du köpte till hojen..??? bestämt dig på vilken lykta du ska köra med?
Tja...!!
Funderar fortfarande på om det finns någon snygg, passande framlykta. Tycker faktiskt att denna är skaplig i vissa lägen.. Funderar på en vanlig Endurokåpa kanske...??
Dåligt sugen jag är på att skaffa körkoret nu.....kliar i mc-åkar fingrarna..!!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|