Eh... den där har jag blivit så jävla trackad för. Blev stenhårt rekommenderad av den lokala skivaffären och KÖPTE hem den. Jag får fortfarande höra om den där för mina kompisar skrattade åt den och mig. Jag försökte hålla god min och ge den chansen men det gick inte. Den var RIKTIGT pinsam tyckte jag (speciellt när Defoe drog igång sin klassiska musik vid mordplatser). Det var som en parodi på Pulp Fiction eller liknande, fast utan att vara rolig. Vi slog av efter 1/3 och jag har inte sett mer sen dess. Efter det litar jag inte alls på IMDB.
Den har 7.8/10 i betyg nu och man ska nog läsa "hated it" också. Den här var spot on för mig. PS. Jag är 36 år och har förmodligen helt annan smak än nån som är under 20.
"Was this a 14 year old's middle school theater project? Just plain horrible, and I know Willem Dafoe hasn't had the greatest career ever, but he is a real actor, and I don't know why a real actor would ever waste his time in this straight to video junk.
Had to turn it off at the point when the two fall through to ceiling and shoot up the Russian mob including the fat guy who isn't fat and is wearing a very bad prosthetic(worse than the pregnant girl's from Lost).
I really wish you had to sign up with a credit card or something just to verify ages before you could rate a movie on IMDb, because 12 to 19 year olds should not be allowed to vote on movies. The ridiculous score this movie received and Tae Guk Gi are prime examples of the anonymous rating system gone wrong."
Vart förvånad då jag spånade igenom tråden och inte hittade
The Boondock Saints med william defoe, Sean Patrick Flanery och Norman Reedus.
http://www.imdb.com/title/tt0144117/
Me too. Den kändes väldigt average och jag var grymt besviken på slutet.
2 av min tips: Zodiac var skön men kanske är för mainstream. Trade var gripande och inget man ser för en yippie-kay-yey-afton. Gillade Shooter skarpt men då har jag lite vapenfetischist i mig. Sniper var också bra.
Njaee
I am legend
1 2
3 4 5
(min åsikt)