Tipsa om BRA filmer som INTE ligger top 10 på bio / videobutiken / torrenttrackern

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ett asgarv kan man få av "Treasure Raiders" - inte för att den är bra, utan snarare tvärtom. En streetrace-åkande historieprofessor som gästar Moskva, letar efter tempelordens glömda skatt, fast det är mest bilåkande och taskiga dialoger :D Noteras kan, att Sherilyn Fenn är med - henne minns vi från Playboys julnummer 1990 :tummenupp

En lovande rulle (komedi) är "Death at a Funeral". Brittisk galghumor.

Nu i jul ska jag också sätta mig ner med "Band of Brothers" - bland de bästa serier som gjorts.

Sedan kan jag rekommendera "De sju samurajerna" och "Yojimbo".

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fan vilken bra tråd, nu blir det mycket film ett tag framöver :tummenupp

Var bara tvungen att skriva det, så jag hittar tbx hit igen. Någon som vet hur man "prenumerar" på trådar utan att behöva skriva i dem?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
manuell fildelning är framtidens melodi klart svårare att bli spårad:D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Fan vilken bra tråd, nu blir det mycket film ett tag framöver :tummenupp

Var bara tvungen att skriva det, så jag hittar tbx hit igen. Någon som vet hur man "prenumerar" på trådar utan att behöva skriva i dem?

Klicka på "trådverktyg" som ligger i den gula "raden" nästan överst på sidan. Då fälls det ner en meny där du har alternativet "prenumerera på tråd"

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
..men det bör finnas kopior med bra kvalité på webben vid det här laget.

...meningen är att bara ha filmerna på DVD och ev. Blu Ray...
Dessutom är det just filmerna som är svåra att hitta jag söker.. de där bästa filmerna som ändå inte finns sådär uppenbart tillgängliga. Filmer som inte ligger på 10 i topp på bio/video-listorna eller ligger i ICA Maxis 2 för 1-korgar...

Phiee

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2004, Kawasaki ER 5
The Boondock saints...

And shepherds we shall be, for thee my lord for thee. Power have descended from thy hand, so our feet may swiftly carry out thy command. And we shall flow a river onto thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et fiili, spirictus sancti:rock

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Såg filmen "I Am Legend" idag med Will Smith. Det var fan en av de bästa rullarna man kan hitta, så sjukt bra film!

johnxii

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
KTM 525 EXC -05
Min all time high film är The Heat från 1995. (http://www.imdb.com/title/tt0113277/)

För övrigt, kan ingen hacker där ute starta upp en FTP-server där vi som, förhoppningsvis, har de filmerna vi tipsar om kan ladda upp dem? En del av de lite äldre filmerna kan vara svåra att hitta på the net.
John

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...