Tipsa om BRA filmer som INTE ligger top 10 på bio / videobutiken / torrenttrackern

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Enormt obehaglig dessutom, fast bara i en kvart typ :(

Du har en poäng. Det var precis så det obehagliga i slutet uppvägde att den skulle vara sevärd.
Sedan kom jag på mig själv att blir irriterad på den hypade (och lite söta) intervjuaren när hon gick loss som en rabieshund på snabbaste spanskan hon kunde.

Nåväl, fortfarande sevärd.

Såg "The Island" precis, 4:e gången totalt. Topp 3 på listan över de bästa filmerna som har spelats in.
En annan grym är "Cypher"...

Den där lär jag se!

:drool

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    23.5 KB · Visningar: 70
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den där lär jag se!

:drool

Har du inte sett den!? Du vet uppenbarligen inte vad du har missat... Eller jo, du har märkt att du har missat Scarlett som är något av det vackraste som har setts på en bioduk.
Bara hem och kolla, återkom med ditt betyg sen så får vi se om du har bra smak eller inte :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Har du inte sett den!? Du vet uppenbarligen inte vad du har missat... Eller jo, du har märkt att du har missat Scarlett som är något av det vackraste som har setts på en bioduk.
Bara hem och kolla, återkom med ditt betyg sen så får vi se om du har bra smak eller inte :D

Nej vaffan, jag bor i en grotta. :gnissla

Sannerligen är hon det! Snygga kvinnor med vapen går inte av för hackor. :brynad

Återkommer med en kommentar senare.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Såg i förrgår "Shooting Galery", handlar om Pool-hajar (biljard). Vad ska man säga, det är en lätt actionfilm som helt klart är sevärd!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Sådär, nu har jag sett den. Och jag är böjd att hålla med dig, den var übergrymm! Kanske inte det bästa jag sett, men den kommer långt upp på listan iaf. :tummenupp

Det mest skrämmande egentligen är nog att folk med för mycket pengar/makt inte skulle tveka en sekund på en dylik försäkring. :gnissla

Och Scarlett är kanske den vackraste blondinen som vandrat på denna jord. Helvete!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Glenngarry Glennross
Al Pacino
Kevin Spacey
Jack Lemmon
Alec Baldwin (vars monolog nedan är ojämförlig)
Ed Harris

Ett förbisett mästerverk från -92 med dialog och rolltolkningar i Oscarklass.

[YOUTUBE-ID]y-AXTx4PcKI[/YOUTUBE-ID]

Bifogat

• glengarry1.jpg
    glengarry1.jpg
    129.7 KB · Visningar: 49
Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
They Live. "I've come here to chew bubblegum and kick ass... and I'm all out of bubblegum" Det säger väl allt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
FELON med Val Kilmer. Mycket bra rulle. Överträffade alla förväntningar.
Väl värd att tanka hem.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Har precis kollat WANTED med bla mOrgan Freeman och Angelina Jolie.
Fifan. Skitbra film för en ruffig torsdagkväll! Rekommenderas! :tummenupp

Dark_Messenger

Guest
Har säkert varit uppe redan men Napoleon Dynamite är helt klart sevärd. Udda och annorlunda. Man blir glad av den. :)

The mother of all comedys är annars Torrente. Svår som sjutton att få tag på men helt klart värt besväret.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sådär, nu har jag sett den. Och jag är böjd att hålla med dig, den var übergrymm! Kanske inte det bästa jag sett, men den kommer långt upp på listan iaf. :tummenupp

Det mest skrämmande egentligen är nog att folk med för mycket pengar/makt inte skulle tveka en sekund på en dylik försäkring. :gnissla

Och Scarlett är kanske den vackraste blondinen som vandrat på denna jord. Helvete!

Inte bara "kanske", hon är den vackraste! Det är en sån tjej man får vara otrogen med och till och med ens flickvän skulle hålla med. Jag menar, hon får ju knulla Brad Pitt om hon vill...

Nu har säkert alla sett den redan, men jag känner att den behöver vara med ändå: "Point break", grym 90-talsrulle :D Såg den igår för första gången på 10 år. Bara det att Gary Busey är med i den gör den sevärd, eller Patrick Swayze :näsblod

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Nu har säkert alla sett den redan, men jag känner att den behöver vara med ändå: "Point break", grym 90-talsrulle :D Såg den igår för första gången på 10 år. Bara det att Gary Busey är med i den gör den sevärd, eller Patrick Swayze :näsblod

Yes!
Såg den själv för allra första gången för nån månad sedan. Så kan intyga att den är även bra utan nostalgikänslorna.

Annan kul actionrykare med Swayze är Road House, en aning ostig, men mycket som är det i genrern.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7

Förbannat bra film. :tummenupp Sitter och kollar på den nu.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept