Valentinic
Maxar
"Old boy".
Fruktansvärt bra och "smart"!
Fruktansvärt bra och "smart"!
Enormt obehaglig dessutom, fast bara i en kvart typ
Såg "The Island" precis, 4:e gången totalt. Topp 3 på listan över de bästa filmerna som har spelats in.
En annan grym är "Cypher"...
Den där lär jag se!
Har du inte sett den!? Du vet uppenbarligen inte vad du har missat... Eller jo, du har märkt att du har missat Scarlett som är något av det vackraste som har setts på en bioduk.
Bara hem och kolla, återkom med ditt betyg sen så får vi se om du har bra smak eller inte
Har du inte sett den!? Du vet uppenbarligen inte vad du har missat... Eller jo, du har märkt att du har missat Scarlett som är något av det vackraste som har setts på en bioduk.
Bara hem och kolla, återkom med ditt betyg sen så får vi se om du har bra smak eller inte
FELON med Val Kilmer. Mycket bra rulle. Överträffade alla förväntningar.
Väl värd att tanka hem.
Sådär, nu har jag sett den. Och jag är böjd att hålla med dig, den var übergrymm! Kanske inte det bästa jag sett, men den kommer långt upp på listan iaf.
Det mest skrämmande egentligen är nog att folk med för mycket pengar/makt inte skulle tveka en sekund på en dylik försäkring.
Och Scarlett är kanske den vackraste blondinen som vandrat på denna jord. Helvete!
Nu har säkert alla sett den redan, men jag känner att den behöver vara med ändå: "Point break", grym 90-talsrulle Såg den igår för första gången på 10 år. Bara det att Gary Busey är med i den gör den sevärd, eller Patrick Swayze
Sådär, nu har jag sett den. Och jag är böjd att hålla med dig, den var übergrymm! Kanske inte det bästa jag sett, men den kommer långt upp på listan iaf.
Det mest skrämmande egentligen är nog att folk med för mycket pengar/makt inte skulle tveka en sekund på en dylik försäkring.
Och Scarlett är kanske den vackraste blondinen som vandrat på denna jord. Helvete!
Förbannat bra film. Sitter och kollar på den nu.
Koncentrera dig på filmen då för fan Kan ju inte sitta här och chatta och förstöra en så bra film
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|