Har inte Touareg lika stort som Passat? Dvs stort
Jo précis så litet baggage har Touareg.
Har inte Touareg lika stort som Passat? Dvs stort
Jag trodde Passat var minst samma som V70, dvs större än de flesta/alla andra personbilar.Jo précis så litet baggage har Touareg.
Jag trodde Passat var minst samma som V70, dvs större än de flesta/alla andra personbilar.
Fast är någon av de bilar vi diskuterar här större än v70 interiört?Nu har jag inte provat senaste Passat. Men den förra hade jag i 10k mil. Den var mycket mindre I baggaget än min 02a V70 jag hade.
Idag behöver jag större än V70.
Fast är någon av de bilar vi diskuterar här större än v70 interiört?
Subaru är väl inte större, du skrev det först, right?Pickis . Pay attention
Hade en Dodge 2500 med quadcab och korta flaket.
Lagom stor för att inte bli för stor.
Då vi "bara" är tre, satt vi fram alla.
Plats bak till tre till och på flaket kunde hoj, depåutrustning samt barnvagn stå utan att packa ihop på nåt krångligt sätt.
Förstår fortfarande inte varför folk ska envisas med att knöka in sig i skokartong om de samtidigt vill sitta bekvämt..
Fast är någon av de bilar vi diskuterar här större än v70 interiört?
Jaha jag trodde de var ungefär samma invändigt, Voyager undantaget. Tack för info.Sharanen jag har idag. Grand santafen. Lancian och XC90in är större än den "stora" Passaten.
Som jag säger tjänstebil med plats. Då menar jag inte en trång V70, eller BMW 5serien. Småbilar kan andra köra.
Hej!Sharanen jag har idag. Grand santafen. Lancian och XC90in är större än den "stora" Passaten.
Som jag säger tjänstebil med plats. Då menar jag inte en trång V70, eller BMW 5serien. Småbilar kan andra köra.
Inbyggt Wifi? Hur i?
http://www.blocket.se/stockholm/VW_Multivan_Highline_4motion_63552628.htm?ca=1_9&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/SEAT_Alhambra_TDI_140_4Drive_Style_64128130.htm?ca=1_9&w=3
Dom här då?
Och jo jag vet att den ena är begagnad men visa bara exempel.
Förmodligen en 4g dongel inbyggd som delar wifi till alla ombord.
Eftersom halva sporthoj, förvisso helt frivilligt, är engagerade i frågan - kan man få fråga vad budgeten är?
Mercedes E220 diesel 4MATIC automat kombi. Enligt nedanstående länk är nettopriset 363000:- och förmånsvärdet 2629:-
..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari