Audi Q7?
Suburban?
Rymms inte I min budget. Alldeles för dyra, annars skulle en surburban klä mej och min familj väl. Det är lite vad jag vill ha. Escalade vart jag kär I när jag åkte I en.
Audi Q7?
Suburban?
Kan berätta hur det gick.
La bud på Santafen deras demo. Ett bud som godkändes.
Sen meddelar min chef att den bilen blir ju dyrare än min nuvarande sharan...
Så att nu får jag inte byta bil alls. Att bilen blev totalt 1000kr dyrare I månaden för företaget än nuvarande var inte ok. Hur fan ska jag kunna byta bil om det ska bli billigare??? Den var ju bade törstigare och dyrare I skatt.
Ska bli spännande och höra hur det går för min kollega som ska byta sin snik A6a till en Q5a.
Så jag har lovat mej själv att köra denna sharan tills den rasar och kostar en förmögenhet I verkstadsnota. Borde går fort då det är en Vw. Märkligt då dom andra kör bilar för över 500k.
Chefen själv tycker en Amarok skulle kunna funka bra för mej. Hur nu den kan vara billigare än Sharanen.
fy fan
Min bil går också ut snart men min är sist ut av alla i år så jag hyser inga illusioner.Först blev jag lite arg, det var ju klart.
Men så här efter en vecka så kan jag le åt det hela. Har ju en bra bil idag så varför klaga.
Blir stora 12 000mila servicen nu på min sharan, nya vintersuddar.
Har man en chef som vänder kappan efter vinden så får man räkna med små ändringar.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |