Tja killar och tjejer....

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Nu är jag hitflyttad från Stockholm, tjejen bor ju här så jag har inget val =) Har en XR600 som jag brukar tillbringa med på pilängen och busar, på bakhjulet alltså.. Nu har det blivit lite tråkigt att köra själv, så undrar jag om det finns några vänliga själar som kan tänka sig busa lite där och hit i örebro.. Är gärna med och köra enduro också, men är dock väldigt långsamt i skogen. =(

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
hallå.. tror mig ha sett dig.... kanske. klart du ska åka med oss.. fast 90% har nog ställt av nu tyvär :(

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Förstår att det är lite kallt nu. Men ni som fortfarande har sina hojar påställd kan väl höra av er om ni har lust att bege till en bra raka här nånstans och busa i nån timma kanske..

Finns ju hur många bra rakor i pilängen som helst. Har ju tänkt köra så länge tills det börjat snöa.. :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Välkommen :krama

För grusbus kan du glo i tråden som heter just grusbus. Oftast "älgdräparen" som drar igång grejer där numera. Har du 17" till den oxå så är träning på Täby gocartbana självklar :tummenupp

Just nu går ett par av oss och väntar på nya skojhojar men avställning blir det INTE tal om. Vintern är ju nästan roligaste tiden på året. Köp ett par dubbisar och bli med ut på Hjälmaren när isen kommer.

Ett annat tips för att hitta aktiviteter i närområdet är skojonhoj.com

Last edited:

Grelber

En dålig väg är en bra väg.
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Suzuki DR650SE
Om du känner för att grusbusa så kolla våran tråd på www.soe.se forumet, körningar och 'Grusbus Örebro med omnejd'. :fakta

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
-MLM- skrev:
Förstår att det är lite kallt nu. Men ni som fortfarande har sina hojar påställd kan väl höra av er om ni har lust att bege till en bra raka här nånstans och busa i nån timma kanske..

Finns ju hur många bra rakor i pilängen som helst. Har ju tänkt köra så länge tills det börjat snöa.. :tungan
Jag hade väl inte tänkt att ställa av...
Tyvärr är jag ju ingen klippa på "raksträckor"... :)
Man kan ju alltid bli med och kolla och träna lite...:)

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Supermoto skrev:
Välkommen :krama

För grusbus kan du glo i tråden som heter just grusbus. Oftast "älgdräparen" som drar igång grejer där numera. Har du 17" till den oxå så är träning på Täby gocartbana självklar :tummenupp

Just nu går ett par av oss och väntar på nya skojhojar men avställning blir det INTE tal om. Vintern är ju nästan roligaste tiden på året. Köp ett par dubbisar och bli med ut på Hjälmaren när isen kommer.

Ett annat tips för att hitta aktiviteter i närområdet är skojonhoj.com

Har tyvärr inte motardkit till XR600 än, men planerar att köpa en KTM 525 motard till våren om pengarna räcker.. Annars har jag landsvägdäck på XR:en och går skitbra att göra stoppies med.. =)

Jag har en uppsättning däck med nya isdubbar.. Jag är fetpå å köra på vintern också.. :banana

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
raukroland skrev:
Jag hade väl inte tänkt att ställa av...
Tyvärr är jag ju ingen klippa på "raksträckor"... :)
Man kan ju alltid bli med och kolla och träna lite...:)

Spelar ingen roll.. man måste ju börja nånstans :tummenupp

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Jag kommer till örebro och hojar lite om 1½ vecka, då kan vi leka lite :D

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Bra hojval! :tummenupp Du kanske kan köpa min om jag ska byta, eller inte ha nån annan alls.. Nu när vi blivit utsparkade från gokartbanan för gott vet jag inte om jag tycker det är kul längre.. :( Men först måste jag testa mer isåka! :banana
-MLM- skrev:
Har tyvärr inte motardkit till XR600 än, men planerar att köpa en KTM 525 motard till våren om pengarna räcker.. Annars har jag landsvägdäck på XR:en och går skitbra att göra stoppies med.. =)

Jag har en uppsättning däck med nya isdubbar.. Jag är fetpå å köra på vintern också.. :banana

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
RookieSM skrev:
Bra hojval! :tummenupp Du kanske kan köpa min om jag ska byta, eller inte ha nån annan alls.. Nu när vi blivit utsparkade från gokartbanan för gott vet jag inte om jag tycker det är kul längre.. :( Men först måste jag testa mer isåka! :banana

Trist att ni blev utsparkad :( men jag hoppas att du vet att man kan ha skoj på en motard utanför gokartbanor också. :tuttar

Last edited:

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
RookieSM skrev:
Men vi skulle ju få åka på folkrace banan i stället, det ska vara möte om det den 7okt 18.30 vid täby om jag inte minns fel. Alla räcken ska bort och det ska till minst ett hopp och förhoppningsvis mer asfalt. Vore hur coolt/bra/perfekt/super om det blir så.

Sorry att jag avvek från ämnet.

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
Någon som ska åka något idag?!?
Lite kallt var det imorse när jag åkte till jobbet men men... :)
Än är det inte vinter...

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
betald
-MLM- skrev:
Nu är jag hitflyttad från Stockholm, tjejen bor ju här så jag har inget val =) Har en XR600 som jag brukar tillbringa med på pilängen och busar, på bakhjulet alltså.. Nu har det blivit lite tråkigt att köra själv, så undrar jag om det finns några vänliga själar som kan tänka sig busa lite där och hit i örebro.. Är gärna med och köra enduro också, men är dock väldigt långsamt i skogen. =(
nämen hallå där är det inte bättre att plocka med dig damen till 08 istället här finns bara gnälliga närkingar :brinnerup :D
skoja bara välkommen hit villken del av stan blev det (vivalla?) stackare granne med blom :arsele

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
pro :) skrev:
nämen hallå där är det inte bättre att plocka med dig damen till 08 istället här finns bara gnälliga närkingar :brinnerup :D
skoja bara välkommen hit villken del av stan blev det (vivalla?) stackare granne med blom :arsele
om det är så har han ju haft tur :tummenupp

gnällig :D nja.. brukar därimot vara någon moraltant från 08a hållet som påpekar vad folk kör i för kläder ( lite gnälligt :D )

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
pro :) skrev:

Tjenare Ola :pannkyss ! Jo det har du rätt i, men det är lägenhetsfrågan som måste ordnas upp först så det får bli bland gnällspikar i ett tag iallafall :tungan

Jepp, det blev i vivalla, duger än så länge :rolleyes:

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
-MLM- skrev:
Tjenare Ola :pannkyss ! Jo det har du rätt i, men det är lägenhetsfrågan som måste ordnas upp först så det får bli bland gnällspikar i ett tag iallafall :tungan

Jepp, det blev i vivalla, duger än så länge :rolleyes:
vilken gata :) vi är två st från pbr här

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE