Då säger vi väl att vi tar det på Torsdag kväll nästa vecka då? Emma vad säger du...körning på Torsdag oxå förutom Onsdag nästa vecka?
TACK för ännu en underbar kväll tjejer!!! Och som vanligt va vädergudarna glada på oss.
Jag ska försöka orka med det... hihi. Jobbar heltid nästa vecka som vanligt + utbildning heltid + planering inför undervisning i höst. Mycket nu. Det härliga är att allt är lika högprioriterat ha ha!
Hej tjejer, är det nån som ska ut och åka imorrn?
Jag tror det, är hemma igen, tjockare än senast och skinnstället gnäller när jag försöker komma ner i det... men skam den som ger sig.
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: 18:15
Övrigt: Helst Söderkörning för min del... Oxå! Röstar oxå på söder om det är ok för alla. /emma
1. MaudF
2. PippiT
3. Miss_A
4. emma082
5. Mirre7 ( Om någon åker från city/Kungsholmen så kan vi mötas upp lite tidigare och åka till Skogis tillsammans)
6. pibj01
Jag ser stora moln på himlen här i Alvik. Hur ser det ut söder om stan? Någon som vet? Trist om det blir regn ....
Ja alla måste ju få chansen så de som vill o orkar hänga på en dag till nästa vecka kan ju hojta till. Jag har semester o det e inte alls lika kul att köra själv som att köra med er tjejer.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|