Tjejåkartråden onsdagar

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Men du är väl bara för bra.. Tur att de gick och flytta dem så de inte togs bort för BusAnnas analyser är det fan världsklass på.. Vi lovar att skärpa oss... ;)

:va något säger mej att ni kommer spama vidare i samma anda =)men de är de ju inte nån som dör av så länge de är i den positiva andan som de är nu så fortsätt men kanske i rätt tråd hädanefter ;) :tummenupp

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
:va något säger mej att ni kommer spama vidare i samma anda =)men de är de ju inte nån som dör av så länge de är i den positiva andan som de är nu så fortsätt men kanske i rätt tråd hädanefter ;) :tummenupp

Nu förstår jag ite alls vad du menar, inte skulle vi??? :näsblod

Damn, I did it again!! :huvet

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,

Nääää, innnnte skullllleee vi... det är inte våran stil... men möjligen den där Sanna, henne går inte att lita på... underlig TYP:gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då börjar det dra ihop sig för de sista turerna för denna säsong och imorgon har Emma och jag dessutom lite bus på gång som ni inte vill missa. Vi kommer att ha en gästförare med imorgon och hoppas att alla tycker att det är ok. Gästföraren avslöjas på Skogis. :tungan

Datum: 1/9-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: CA 18:15
Övrigt: Söderkörning
1.
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten) :krama
4. Gästförare (ej Michael Schumacher)
5.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Då börjar det dra ihop sig för de sista turerna för denna säsong och imorgon har Emma och jag dessutom lite bus på gång som ni inte vill missa. Vi kommer att ha en gästförare med imorgon och hoppas att alla tycker att det är ok. Gästföraren avslöjas på Skogis. :tungan

Plats Skogis
1.
2. PippiT
5.

vadå sista. går ju å köra länge till. :yoparty

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Plats Skogis
1.
2. PippiT
5.

Jag är hemma sjuk, buhuhu... hade ju också velat söderköra... Får man mms som plåster på såret?

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Plats Skogis
1.
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten)
5 .Pia B

Hoppas att det är E-Type..... som är gästförare

R5+1

Guest
Jag är hemma sjuk, buhuhu... hade ju också velat söderköra... Får man mms som plåster på såret?

Jag tror du kommer vakna i morgon kl 12 och vara pigg som en mört! Frisk som en lärka! När du drar på dig textilstället känns det som en smekning! Hojen glänser i solen och startar sen vid minsta beröring av startknappen! Tjohoo, Busan kommer med och kööör! :banana:banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tror du kommer vakna i morgon kl 12 och vara pigg som en mört! Frisk som en lärka! När du drar på dig textilstället känns det som en smekning! Hojen glänser i solen och startar sen vid minsta beröring av startknappen! Tjohoo, Busan kommer med och kööör! :banana:banana

Durå?

R5+1

Guest

Jag och Sanna har pratat om att starta tidigare på onsdan då vi båda slutar tidigare på dan. Men i så fall möter vi gärna upp det/de andra gänget/-en under kvällen. Åtminstone en fika måste kunna sammafalla!

Var i Södern hade ni tänkt köra?
Eller hur långt ungefär?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag och Sanna har pratat om att starta tidigare på onsdan då vi båda slutar tidigare på dan. Men i så fall möter vi gärna upp det/de andra gänget/-en under kvällen. Åtminstone en fika måste kunna sammafalla!

Var i Södern hade ni tänkt köra?
Eller hur långt ungefär?

Allt beror på väder och vem som blir den som leder tror jag och hur många det blir. :)

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Haha!!

För ovanlighetens skull blire bus Pippi!! Weeeee ;)
Gästis kommer glänsa i solskenet! Ser såååå mycket fram emot att skratta ihjäl mig lite :rofl:rofl:rofl
Varför ska jag fressten alltid vara under för, jag tog mig friheten att lägga mig över dig istället *fniss*

BusAnna - Krya på dig!!! :krama

Plats Skogis
1. edit: emma082 :krama
2. PippiT
3.
5.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Plats Skogis
1. Miss_A
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten)
5 .Pia B

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Anna....mohahhahahha. :krama

Kraam

Ni kommer väl över till oss sen eller? =)
Ni behöver bara leta efter en sak i råååååsa tröja. :tuttar (nej Pia din är inte rååååsa). :krama

Rosenhill?

Ja den ser tunn ut, skulle ju kunna köra en mixad grupp idag, bjuda in boysen för EN åkning :yoparty
Så länge dom åker EFTER oss i rad, helst med varselvästar och ett snöre mellan hojjarna!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati