Tjejåkartråden onsdagar

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Ösregnar och det talas om åska så jag stannar hemma idag, men kör försiktigt om ni ger er ut! :krama

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Ni ser, nu är det fint väder igen :yoparty

De e bar å åk :banana:banana

Nu är jag hemma igen så hör av er om det är tur på G..... Adda mig på fejjan, lättare att hålla koll där.... Här missar jag ju spontanturerna Kram

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Någon som ska till Rörken på söndag och vill ta sällskap från Sthlm? //Maria

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Jag gör gärna sällskap, vet ändå inte riktigt vart Rörken ligger ;)

vad kul! jag kommer åka från hornstull. ska vi ses vid shell i aspudden och åka därifrån eller har du något bättre förslag? (jag har inte så bra koll :confused: ) men jag hittar till Rörken iaf :tummenupp

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
vad kul! jag kommer åka från hornstull. ska vi ses vid shell i aspudden och åka därifrån eller har du något bättre förslag? (jag har inte så bra koll :confused: ) men jag hittar till Rörken iaf :tummenupp

Jag gör gärna sällskap, vet ändå inte riktigt vart Rörken ligger ;)

Ska också till Rörken och jag hittar definitivt dit. Kan också tänka mig att haka på er. Ullis, ska vi mötas upp för att sen plocka upp Chrusty?

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Ska också till Rörken och jag hittar definitivt dit. Kan också tänka mig att haka på er. Ullis, ska vi mötas upp för att sen plocka upp Chrusty?

Gärna, jag kommer från Farsta, så vi kan ju kanske ses vid skogis eller nåt. Om du kommer den vägen alltså? Och sen möta Chrusty nånstans.

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Gärna, jag kommer från Farsta, så vi kan ju kanske ses vid skogis eller nåt. Om du kommer den vägen alltså? Och sen möta Chrusty nånstans.

Toppen! Har ni någon bra mötesplats? Och vilken tid? Antar att vi inte behöver vara där flera timmar innan iaf.. (Jag kör dock inte om det regnar..men det ska det väl inte göra :))

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Toppen! Har ni någon bra mötesplats? Och vilken tid? Antar att vi inte behöver vara där flera timmar innan iaf.. (Jag kör dock inte om det regnar..men det ska det väl inte göra :))

Glöm inte att hämta upp mig i genomfarten! =)

Oj, raringen va visst inloggad...men du förstår nog ändå ;)

Tonks

Jamtlandstaus
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
VFR 750F -86
Låter ruskigt roligt. En annan har fått problem med framdäcket och fick beställa ett nytt idag. Tyvärr så blir de ingen tjejdag för mig :(

Hoppas att ni får skitkul :banana:banana

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Jag kommer förbi skogis så det är ju enklaste mötesplatsen. Inskrivningen brukar var 9:15 och tror inte vi behöver vara där tidigare. Ska vi mötas upp vid 8-tiden eller strax efter så behöver vi inte flåköra upp :D

Chrusty kanske också hittar dit eller så tar vi och plockar upp henne på Shellmacken fast jag är osäker på var den ligger. Har inte varit i Aspudden någon gång.

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Kanske hänger me, återkommer om det....

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Jag kommer förbi skogis så det är ju enklaste mötesplatsen. Inskrivningen brukar var 9:15 och tror inte vi behöver vara där tidigare. Ska vi mötas upp vid 8-tiden eller strax efter så behöver vi inte flåköra upp :D

Chrusty kanske också hittar dit eller så tar vi och plockar upp henne på Shellmacken fast jag är osäker på var den ligger. Har inte varit i Aspudden någon gång.

Det blir toppen :tummenupp jag är vid skogis kl 8 imorrn :)

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Har funderingar på att åka dit imorrn också men hittar inte så bra. Tänkte om jag kunde haka på er? Bor norr om Stockholm.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati