Skogis 1800 antar jag?
Jag är inte helt säker på att jag hinner till prick 18:00 så skulle ni kunna vänta till 18:10?
Skogis 1800 antar jag?
Jag är inte helt säker på att jag hinner till prick 18:00 så skulle ni kunna vänta till 18:10?
Jag tror inte att jag kommer iväg innan 1815:ish iaf så ta det lugnt
Ösregnar och det talas om åska så jag stannar hemma idag, men kör försiktigt om ni ger er ut!
Ni ser, nu är det fint väder igen
De e bar å åk
Någon som ska till Rörken på söndag och vill ta sällskap från Sthlm? //Maria
Jag gör gärna sällskap, vet ändå inte riktigt vart Rörken ligger
vad kul! jag kommer åka från hornstull. ska vi ses vid shell i aspudden och åka därifrån eller har du något bättre förslag? (jag har inte så bra koll ) men jag hittar till Rörken iaf
Jag gör gärna sällskap, vet ändå inte riktigt vart Rörken ligger
Ska också till Rörken och jag hittar definitivt dit. Kan också tänka mig att haka på er. Ullis, ska vi mötas upp för att sen plocka upp Chrusty?
Gärna, jag kommer från Farsta, så vi kan ju kanske ses vid skogis eller nåt. Om du kommer den vägen alltså? Och sen möta Chrusty nånstans.
Toppen! Har ni någon bra mötesplats? Och vilken tid? Antar att vi inte behöver vara där flera timmar innan iaf.. (Jag kör dock inte om det regnar..men det ska det väl inte göra )
Gärna, jag kommer från Farsta, så vi kan ju kanske ses vid skogis eller nåt. Om du kommer den vägen alltså? Och sen möta Chrusty nånstans.
Jag kommer förbi skogis så det är ju enklaste mötesplatsen. Inskrivningen brukar var 9:15 och tror inte vi behöver vara där tidigare. Ska vi mötas upp vid 8-tiden eller strax efter så behöver vi inte flåköra upp
Chrusty kanske också hittar dit eller så tar vi och plockar upp henne på Shellmacken fast jag är osäker på var den ligger. Har inte varit i Aspudden någon gång.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|