Tjejåkartråden onsdagar

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Har funderingar på att åka dit imorrn också men hittar inte så bra. Tänkte om jag kunde haka på er? Bor norr om Stockholm.

Hittar du till Donken Upplandsväsby vid Glädjens trafikplats och kan vara där ca 8:25 (tror vi är där då)

Det blir toppen :tummenupp jag är vid skogis kl 8 imorrn :)

Topp, ses där då. Du har ju mitt nummer om det är något.

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Topp, det kanske blir mer halv nio än innan men vi kommer så det är bara att vänta.

Har PMat mitt mobilnr.

Jag hoppar på vid Donken oxå så slipper ni flera stopp! ses vid 08.30 imorgon då! så möter vi M155E i Uppsala. Vilken plats funkar för dig där?!

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Jag hakar på vid donken vis de fyra mackarna i uppsala. Sväng av E4 första avfarten mot centrum. Kör rakt igenom stora rondellen och sen vänster efter andra mc donalds på höger sida vid de fyra mackarna. Är där straxt före 9, Crusty har mitt nr om det är ngt =)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag hakar på vid donken vis de fyra mackarna i uppsala. Sväng av E4 första avfarten mot centrum. Kör rakt igenom stora rondellen och sen vänster efter andra mc donalds på höger sida vid de fyra mackarna. Är där straxt före 9, Crusty har mitt nr om det är ngt =)

Inte för att lägga mig i tjejåkartråden.. Men som i det närmaste Rörken-veteran så tycker jag att det absolut smidigaste stället att möta upp Uppsalafolk på om man ska till rörken är här:

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z...e/images/point.png"><t>Statoil</t></pt></pts>

Stockholmsfolket hamnar där per automatik när man kör E4:an, och så har man nära till 288:an som leder bort till Rörken.

Så slipper man hela "åka in i Uppsala"-grejen.. (vilket är bra för mig som alltid är ute i sista sekunden när jag ska dit) men ni gör som ni vill såklart :tummenupp

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Ah då ses vi i morgon några då :)
Skall tydligen vara fint väder där med :tummenupp

Håller med om Peter's förslag på mötesplats.
Fast bäst är att alla dyker upp :tummenupp

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj

Tror jag vet var du menar. Har åkt motsatta hållet (från Rörken) förbi där.

Inte för att lägga mig i tjejåkartråden.. Men som i det närmaste Rörken-veteran så tycker jag att det absolut smidigaste stället att möta upp Uppsalafolk på om man ska till rörken är här:

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z...e/images/point.png"><t>Statoil</t></pt></pts>

Stockholmsfolket hamnar där per automatik när man kör E4:an, och så har man nära till 288:an som leder bort till Rörken.

Så slipper man hela "åka in i Uppsala"-grejen.. (vilket är bra för mig som alltid är ute i sista sekunden när jag ska dit) men ni gör som ni vill såklart :tummenupp

Det är okej Peter, men vi ändrar inte nu för det blir så krångligt. Tror vi är ute i tid. Brukar inte vara fullt på tjejdagen. Sist när det regna på morgonen var vi 15 st tappra själar. Vi fick ett blött pass och massa bana :D

Ah då ses vi i morgon några då :)
Skall tydligen vara fint väder där med :tummenupp

Håller med om Peter's förslag på mötesplats.
Fast bäst är att alla dyker upp :tummenupp

Härligt Micke! Ska försöka få med alla i mitt gäng och inte tappa någon på vägen :D

Ska vi träna träffa kurbsen i apex eller? :D

Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hoppsan! Hamnade visst med en annan grupp dit upp. Körde in där till Donken och såg en grupp tjejer spm redan stog där. Tänkte "De kom visst tidigt". Frågade om de skulle till Rörken och det skulle dom så antog att de var ni... :näsblod
Ber om ursäkt att ni fick vänta i onödan. :/

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Hoppsan! Hamnade visst med en annan grupp dit upp. Körde in där till Donken och såg en grupp tjejer spm redan stog där. Tänkte "De kom visst tidigt". Frågade om de skulle till Rörken och det skulle dom så antog att de var ni... :näsblod
Ber om ursäkt att ni fick vänta i onödan. :/

huvudsaken att alla kom fram ::tummenupp

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Det va kul att ser er köra gick ju riktigt bra för en del! :tummenupp
Snygg solbränna fick man på köpet också! :D

Härligt att du inte tröttnade på att se oss köra. Jag tycker det är ganska så kul att se hur någon utvecklas från första till sista passet. Dessvärre hann jag inte se M155E köra då jag fick instruktioner för mitt pass när hon var ute.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Härligt att du inte tröttnade på att se oss köra. Jag tycker det är ganska så kul att se hur någon utvecklas från första till sista passet. Dessvärre hann jag inte se M155E köra då jag fick instruktioner för mitt pass när hon var ute.

Nej då det va kul att kolla på, man vart ju inte alls sugen på att köra själv... :gnissla
Ok vad synd att du missade henne, men om du hörde en rad4a som ylade på varvstopp och kände en vindpust som höll på att kasta om kull dig så va det bara hon som lekte lite med instruktörerna ute på banan! :)

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Nej då det va kul att kolla på, man vart ju inte alls sugen på att köra själv... :gnissla
Ok vad synd att du missade henne, men om du hörde en rad4a som ylade på varvstopp och kände en vindpust som höll på att kasta om kull dig så va det bara hon som lekte lite med instruktörerna ute på banan! :)

Du har chans att köra imorgon måndag mellan 18-22 fast du får vara ute i god tid. Samma koncept som för tjejerna. Först till kvarn. Brukar vara hårdare tryck på vanlig körning :D

Bra att hon lekte lite med instruktörerna. Det behöver dom :banana:D

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Imorn kan jag nog inte men annars skulle det vara kul :)

Hehe ja verkligen det behöver dom! :D

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Trevligt att så många killar hänger i tjejåkartråden..... Vi ses i morgon på tjejkörningen (Peter bla, tror nog du kan få se lite badande tjejer den här gången oxå):tuttar

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Trevligt att så många killar hänger i tjejåkartråden..... Vi ses i morgon på tjejkörningen (Peter bla, tror nog du kan få se lite badande tjejer den här gången oxå):tuttar

Haha låter bra det!
Det är en utsikt man aldrig tröttnar på :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras