955i skrev:Kul att hon gillade blomstren!
seveneleven skrev:är ev. tjuvarna på spåren.. dom har även gett sig på en kamrats hoj denna gång utan resultat... återkommer med mer info. Kan säga så här så länge. Vi vet vad dom heter... vi vet var dom bor...
Kreuger skrev:Det är iaf en röd Kawasaki ZX-9R Ninja -00. Sitter ett kolfiberslipon på. Landsvägsdäck, bakdäcket var rätt slitet på mitten. Hojen är helt röd, även fälgarna är rödlackade. På tanken satt ett skinnfodral för att fästa tankväska, också rött.
..
granath_ skrev:hmm, detta stämmer ganska bra på personen som kom förbi "annsans trafikskola" när jag väntade på min körning, tänkte dock mer på idioten som körde utan hjälm, men det var en röd ninja. då när jag såg det visste jag inte att det var en sådan hoj som blivit stulen
pw skrev:Mötte samma hoj uppe vid kristinaplan i förra veckan,troligen alldeles före du ska ha sett den isåfall. Föraren utan hjälm, men passageraren med kraschatt.
Visste inte heller att den skulle vara stulen.
RebelZero skrev:16 av 20 betalade till slut. Eftersom inte alla skrev dit sitt namn så vet jag inte riktigt vilka de sista var. Men trist att inte alla som skriver upp sig kan ställa upp när det kommer till kritan.
Jaja, spelar ingen större roll. Hon fick sina blommor och det var det viktigaste..
Reb0
Nursey skrev:Reb..jag fick en akut dåligtsamvetesomfanattck...hade helt glömt att jag skrev upp mitt namn och sedan lämnade jag landet och glömde betala. Jag kommer hem nästa vecka en sväng och vill såklart skicka min del då...försökte inte maska..glömde ärligt talat helt bort det. Kan inte du PMa ditt konto nr så skickar min del..sent omsider
Tack o filåt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |