Tjej med civilkurage i Gävle!

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
955i skrev:
Kul att hon gillade blomstren! :tummenupp

Ja verkligen!

Kul att det blev av också med lite blommor. Annars så är det ju väldigt lätt att tycka och tänka, men sedan blir det aldrig nått konkret.

Reb0
 

seveneleven

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ducati Monster 900 + snömoppe SXR700
är ev. tjuvarna på spåren.. dom har även gett sig på en kamrats hoj denna gång utan resultat... återkommer med mer info. Kan säga så här så länge. Vi vet vad dom heter... vi vet var dom bor...
 

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
granath_ Ska ev ha sett denna hoj komma körandes från Andersberg. Föraren utan hjälm. Han visst då självklart inte att den va stulen.

Kan det kanske stämma att det är där uppe den bor nu?

Faan om dom pillar på mer hojjar. Kanske bäst att larma garaget nu
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
seveneleven skrev:
är ev. tjuvarna på spåren.. dom har även gett sig på en kamrats hoj denna gång utan resultat... återkommer med mer info. Kan säga så här så länge. Vi vet vad dom heter... vi vet var dom bor...

Låter bra,hoppas det är rätt folk bara.
vilken ålder på dom?
 
Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Kreuger skrev:
Det är iaf en röd Kawasaki ZX-9R Ninja -00. Sitter ett kolfiberslipon på. Landsvägsdäck, bakdäcket var rätt slitet på mitten. Hojen är helt röd, även fälgarna är rödlackade. På tanken satt ett skinnfodral för att fästa tankväska, också rött.
..

hmm, detta stämmer ganska bra på personen som kom förbi "annsans trafikskola" när jag väntade på min körning, tänkte dock mer på idioten som körde utan hjälm, men det var en röd ninja. då när jag såg det visste jag inte att det var en sådan hoj som blivit stulen :(
 

princessMAD

GirlRider..
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Gävle
Hoj
Honda CBR 1000RR -04, cross 250 Yamaha -05:a,
ja de var härligt att hon fick blommorna !!!! satte in pengar igår , var ej in här ihelgen vi har inte samma bank så jag tror du har dem imorn. :tummenupp
 

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Ort
Långshyttan
Hoj
Aprilia RSV4R-10
Surt Marko.Men kommer du hem till Långshyttan nån gång så får du lite pilsner.Trodde det var farsan din som tagit över hojen när han har åkt på den rätt så mycket i sommar.
Ja ja hoppas dom hittar den snart men chansen är väl inte så stor att den är hel då.
Hälsn.Kuben
 

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45
granath_ skrev:
hmm, detta stämmer ganska bra på personen som kom förbi "annsans trafikskola" när jag väntade på min körning, tänkte dock mer på idioten som körde utan hjälm, men det var en röd ninja. då när jag såg det visste jag inte att det var en sådan hoj som blivit stulen :(

Mötte samma hoj uppe vid kristinaplan i förra veckan,troligen alldeles före du ska ha sett den isåfall. Föraren utan hjälm, men passageraren med kraschatt.

Visste inte heller att den skulle vara stulen. :näsblod
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
pw skrev:
Mötte samma hoj uppe vid kristinaplan i förra veckan,troligen alldeles före du ska ha sett den isåfall. Föraren utan hjälm, men passageraren med kraschatt.

Visste inte heller att den skulle vara stulen. :näsblod

mm, killen som körde hade "jobbar-byxor" (massa blått & orange) om jag inte minns fel, & passageraren med hel svart hjälm :brinnerup
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Reg.nr. är noterat, nästan så man ska göra nån rajd in på stan och glutta runt... I'll keep my eyes open... (Wonderwizard-inspirerad)
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
16 av 20 betalade till slut. Eftersom inte alla skrev dit sitt namn så vet jag inte riktigt vilka de sista var. Men trist att inte alla som skriver upp sig kan ställa upp när det kommer till kritan.

Jaja, spelar ingen större roll. Hon fick sina blommor och det var det viktigaste.. :tummenupp

Reb0
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
RebelZero skrev:
16 av 20 betalade till slut. Eftersom inte alla skrev dit sitt namn så vet jag inte riktigt vilka de sista var. Men trist att inte alla som skriver upp sig kan ställa upp när det kommer till kritan.

Jaja, spelar ingen större roll. Hon fick sina blommor och det var det viktigaste.. :tummenupp

Reb0


Reb..jag fick en akut dåligtsamvetesomfanattck...hade helt glömt att jag skrev upp mitt namn och sedan lämnade jag landet och glömde betala. Jag kommer hem nästa vecka en sväng och vill såklart skicka min del då...försökte inte maska..glömde ärligt talat helt bort det. Kan inte du PMa ditt konto nr så skickar min del..sent omsider :rodnar
Tack o filåt :död
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Nursey skrev:
Reb..jag fick en akut dåligtsamvetesomfanattck...hade helt glömt att jag skrev upp mitt namn och sedan lämnade jag landet och glömde betala. Jag kommer hem nästa vecka en sväng och vill såklart skicka min del då...försökte inte maska..glömde ärligt talat helt bort det. Kan inte du PMa ditt konto nr så skickar min del..sent omsider :rodnar
Tack o filåt :död

Du det är helt ok, sånt som händer. De flesta slängde in lite mer än vad dom skulle så det blev t.o.m. typ 5kr över. Dom la jag i en röda korset bössa (man vill ju inte gå plus på en sån här grej).. :tummenupp

Du kan ju göra detsamma, om ditt samvete tynger dig. :pannkyss

Reb0
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top