Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Marlean skrev:
2151684 Så jag får ingen skjuts bara för att jag inte är singel? :confused: Vad fan är detta för något? Trodde ni var schyssta här inne ju! Måste misstagit denna sida för seriös men det tycks ju nu bara vara lika desperata killar som överallt annars.

Hur "heta" tror ni desperata killar att ni är för singeltjejer när ni inte ens kan vara schyssta som polare? Bara undrar... :fatta!

Estremo vi ses innan jul då om du ska få några klappar av Tomten? *Och inte käftsmällar* ;)

Mjaa.. jag vill helst inte få någon sottis kille efter mig m.m.. tänk dig själv att din kille ska sitta på bönpallen o krama om en annan tjej än dig själv. Så känns det för mig varjefall, men alla är vi olika :)

Sen vad är det för fel på golv. Visst ta in på ett vandrar hem eller dylikt eller sova på gräsmatan funkar också men men.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
2fast4hjo skrev:
2151248 :hoppa kom igen nu :hoppa Vet att lisa också vill ha någon att åka bakpå (orsak gå in på profilen o läs).

Kom till skövde o åk goa vägar :yoparty

:Bugar till er skövdekillar som hitills har ställt upp

Kan inte du skjutsa på din SV?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
SwedB skrev:
2154395 Va' fulingen, låt tösen åka med. :)

Har redan fem brewdar (med och utan tillbehör) som vill åka på bönpallen när jag väl kirrat mitt kort.. heh. Kanske får införa trängselskatt på min hoj för att finansiera nästa hoj?! :D
Nog för att jag visste att många brudar har dålig riskbedömningsförmåga i trafiken, men nu jäklar :jisses :hihi Eller så är dom intresserade av förhistoriska föremål :rofl Eller så har du visat dom bilder på min hoj :gnissla

sluggo

Det går som en saga
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
suzuki r1000 racer . detomaso pantera på 4 hjul Gsxr 1000 till glasskiosken
åka bak

Lam-Kaka skrev:
2151271 Känns inte rätt att ha någon annans tjej bakpå, men visst Lisa kan få åka om hon e singel :) , men tyvär så är det lite långt till skövde. Men kan ofra en semster vecka för en blind date i skövde :pannkyss . Men vill helst få en liten golv plats som jag kan sova på också då :)
Nä det är helt rätt
Det är bättre att ha dom i sängen där inga allvarliga olyckor kan hända

Jambo

Jambo
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
I Sallet : XL500S / XRV750W / CB750F / HD1200XLH
Howdy Marlean, och 2fast4hjo,

Gillar eran style, stå på er, ni har det rätta stuket, har själv en sambo som har/kör egen hoj, och vi vill ha fler av eran sort.

Tyvärr så kan jag inte hjälpa er med varken samåkning eller dylikt, bor is Stockhomstrackten, men jag uppskattar ert uppträdande.

Cheers,
Jambo

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jambo skrev:
2160071 Howdy Marlean, och 2fast4hjo,

Gillar eran style, stå på er, ni har det rätta stuket, har själv en sambo som har/kör egen hoj, och vi vill ha fler av eran sort.

Cheers,
Jambo

:Bugar o tackar.

:7peta akta er pojkar, om något år kanske vi har ett, eller varför inte två ERFteam (veaktra, C.A.T, Amazon, liz gsx r, JennyR6 o jag = :crash,måtte jag inte ha glömt någon ) Vi behöver dock några paraplypojkar :tuttar heimdal är redan paxad :hihi

Vill du inte köra mia så får du bli våran mekaniker :tummenupp

Last edited:

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Jag har inget eget körkort för att det är dyrt att ta och jag har skitdålig lön. Sedan vägrar min kille utav någon anledning låta mig övningsköra på hans hoj, han påstår att det har något med min bilkörning att göra. :tungan Förstår inte alls vad han menar. :hihi Vi får se om jag kan få testa lite hos en kompis i sommar som har en Harley *ja, nöden har ingen lag* om vi hinner. Hon har nyss fått reda på att hon ska bli mamma nämligen. Då kommer nog körning i andra hand.

P.S. Jag är tung och snacksalig, dvs. inget för vekligen Lg som antagligen inte ens kan hantera en riktig kvinna. Iaf. låter det ju inte så. Något uppblåsbart han kan binda fast vid hojen låter mer som Lg's stil, plast är ju tyst har jag "hört".

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Marlean skrev:
P.S. Jag är tung och snacksalig, dvs. inget för vekligen Lg som antagligen inte ens kan hantera en riktig kvinna. Iaf. låter det ju inte så. Något uppblåsbart han kan binda fast vid hojen låter mer som Lg's stil, plast är ju tyst har jag "hört".

:rofl

47

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
StreetTriple R -10
Marlean skrev:
2151684 Så jag får ingen skjuts bara för att jag inte är singel? :confused: Vad fan är detta för något? Trodde ni var schyssta här inne ju! Måste misstagit denna sida för seriös men det tycks ju nu bara vara lika desperata killar som överallt annars.

Hur "heta" tror ni desperata killar att ni är för singeltjejer när ni inte ens kan vara schyssta som polare? Bara undrar... :fatta!

Estremo vi ses innan jul då om du ska få några klappar av Tomten? *Och inte käftsmällar* ;)

Håller med, ser faktiskt inte "Problemet"...

Vadå snygg o singel?? hon har ju hjälm och sittar bakom er, ni kommer ha rätt bökigt att sitta fånglo liksom...

Eller är ni rädda att folk ska se er när ni blåser förbi i 200+ och tänka, aj det var rackarns vilket ras till brud den där coola killen hade på pallen... och inte är hon singel heller...

:)

/47

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Lg Ja man får nog ta och göra det, för här inne får man ju ingen napp alls verkar det som. :argpådato

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...