Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
HanneZ skrev:
2164670 Samma här. Max 50 kg, inget tjöt samt inget oj-nu-går-det-fort-så-det-är-bäst-att-jag-rätar-mig-trams.

Fy för att skjutsa sånna som luter emot :)

Blir lätt knepigt då...

@Marlean. Om du är i stockholm samtidigt som jag och jag skall ut å åka så får du åka med.

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Marlean skrev:
2151684 Så jag får ingen skjuts bara för att jag inte är singel? :confused: Vad fan är detta för något? Trodde ni var schyssta här inne ju! Måste misstagit denna sida för seriös men det tycks ju nu bara vara lika desperata killar som överallt annars.

Hur "heta" tror ni desperata killar att ni är för singeltjejer när ni inte ens kan vara schyssta som polare? Bara undrar... :fatta!

Estremo vi ses innan jul då om du ska få några klappar av Tomten? *Och inte käftsmällar* ;)

Fattar inte riktigt vad som är problemet heller.
Tyvärr är jag sällan i dina krokar, men är du neråt GBG ngn gång skulle du gärna få åka med. :hihi

Hoppas du hittar lite bra folk däruppe att åka med:D

/BiB

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Då denna tråd nu verkar dö av antar jag att svaret på min första fråga i grund och botten blir "Nej".

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
2151248 :hoppa kom igen nu :hoppa Vet att lisa också vill ha någon att åka bakpå (orsak gå in på profilen o läs).

Kom till skövde o åk goa vägar :yoparty

:Bugar till er skövdekillar som hitills har ställt upp

alla som vet vem ja e vet också att ja blir jätte glad om någon vill ha med mig så ja e så trött på att be folk om det...
men som det ser ut nu så är mitt hoj liv över...

Willy_wheel skrev:
2156569 Du får gärna åka med mej saknar nån att åka med eller som vill åka bakpå tyvärr bor vi 20 mil ifrån varandra men jag är å andra sidan seriös :)

ja har inget imot att sätta mig på tåget bara för att få åka lite hoj...

Lam-Kaka skrev:
2151271 Känns inte rätt att ha någon annans tjej bakpå, men visst Lisa kan få åka om hon e singel :) , men tyvär så är det lite långt till skövde. Men kan ofra en semster vecka för en blind date i skövde :pannkyss . Men vill helst få en liten golv plats som jag kan sova på också då :)

det går ju att fixa... eller så kan ja komma upp...

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Liz Gsx-R skrev:
2170442

det går ju att fixa... eller så kan ja komma upp...

Fan, du måste vara riktigt åksugen. Är det verkligen så skoj att åka bakpå? Jag tyckte iofs det när jag var liten och åkte bakom farsan. Men nu vill jag nog "ratta" själv...

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Mr Lang skrev:
2170460 Fan, du måste vara riktigt åksugen. Är det verkligen så skoj att åka bakpå? Jag tyckte iofs det när jag var liten och åkte bakom farsan. Men nu vill jag nog "ratta" själv...

ja har åkt två gånger i år men den ena var bara i stan så den räknas inte...

så det e inte det att ja tycker det e jätte kul att åka bakpå men ja har inget val...

HanneZ skrev:
2170464 Jag avstår nog från liggandet.

:hihi :hihi
så varför får inte ja åka med...

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Liz Gsx-R skrev:
2170469 ja har åkt två gånger i år men den ena var bara i stan så den räknas inte...

så det e inte det att ja tycker det e jätte kul att åka bakpå men ja har inget val...

Ok. Jag förstår ju att du hellre åker bakpå än inte alls. Så skulle jag nog också göra. Fixar du biljett till Lellträffen så kan du ju få åka med dit :tummenupp

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
prova åk på medborgarplatsen vid fylleklockslaget och kolla hur många brudar som vill hoppa på, en tjej höll på välta mig med hojjen när jag stog vid rödljuset(med plast cuts på :fatta! ) .. trevligt iof :rofl

jag skulle nog tycka att det kändes "annorlunda" att ha någon annans _flickvän_ bak på hojjen.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Det suger o skjutsa runt på folk. Kör själva! När ni säger att det inte går så säger jag att det finns dom som är förlamade från bröstet o nedåt som kör. Sen finns det dom med bara en arm som kör, dom utan ett ben som kör etc. Det är en fråga om hur mycket man vill.

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Mr Lang skrev:
2170474 Ok. Jag förstår ju att du hellre åker bakpå än inte alls. Så skulle jag nog också göra. Fixar du biljett till Lellträffen så kan du ju få åka med dit :tummenupp

när e den...

DwD skrev:
2170475 prova åk på medborgarplatsen vid fylleklockslaget och kolla hur många brudar som vill hoppa på, en tjej höll på välta mig med hojjen när jag stog vid rödljuset(med plast cuts på :fatta! ) .. trevligt iof :rofl

jag skulle nog tycka att det kändes "annorlunda" att ha någon annans _flickvän_ bak på hojjen.

men ja e inte "någon annans _flickvän_"

HanneZ skrev:
2170485 Det suger o skjutsa runt på folk. Kör själva! När ni säger att det inte går så säger jag att det finns dom som är förlamade från bröstet o nedåt som kör. Sen finns det dom med bara en arm som kör, dom utan ett ben som kör etc. Det är en fråga om hur mycket man vill.

till en början behöver ja en hoj...

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Det suger o skjutsa runt på folk. Kör själva! När ni säger att det inte går så säger jag att det finns dom som är förlamade från bröstet o nedåt som kör. Sen finns det dom med bara en arm som kör, dom utan ett ben som kör etc. Det är en fråga om hur mycket man vill.

Så då lånar du mig pengar till ett mc kort räntefritt då och låter mig övningsköra med dig? Toppen! :banana

Sedan undrar jag över alla killar som verkar tycka att det känns "svårt" eller "annorlunda" eller "fel" att ha en tjej bakom som INTE är singel eller deras egna flickvän. Vad har ni för fel eller? Man börjar ju undra lite om ni åker med stånd eller vad det är med er... :fatta!

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Marlean skrev:
2170534 Så då lånar du mig pengar till ett mc kort räntefritt då och låter mig övningsköra med dig? Toppen! :banana

Sedan undrar jag över alla killar som verkar tycka att det känns "svårt" eller "annorlunda" eller "fel" att ha en tjej bakom som INTE är singel eller deras egna flickvän. Vad har ni för fel eller? Man börjar ju undra lite om ni åker med stånd eller vad det är med er... :fatta!

Det handlar bara om att prioritera.

Till det andra vill jag bara citera Ross och Joey

Friends skrev:
ROSS: Hey, Joey. Are men ever nice to strange women for no reason?

JOEY: No, only for sex.

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Marlean skrev:
2170534 Så då lånar du mig pengar till ett mc kort räntefritt då och låter mig övningsköra med dig? Toppen! :banana

Har du så dåligt med kulor att du behöver låna till körkortstillståndet?
Marlean skrev:
2170534

Aj fan. är det verkligen så??
Då får jag nog sluta ha min syrra bakpå. Undrar vad folk har trott :hihi :hihi

HanneZ skrev:
2170485 Det suger o skjutsa runt på folk. Kör själva!

Tycker inte det är så illa, bara den där bak är van, och inte har ngt emot lite fart :)
Sen blir det ju inte riktigt samma sak givetvis, men det kanske är bra med lite större marginaler :hihi

Liz Gsx-R skrev:
2170442 alla som vet vem ja e vet också att ja blir jätte glad om någon vill ha med mig så ja e så trött på att be folk om det...
men som det ser ut nu så är mitt hoj liv över...
ja har inget imot att sätta mig på tåget bara för att få åka lite hoj...
Som sagt, då är det bara att komma ner till stan så kan du ju åka med ngn helg...

/BiB

Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
back in black skrev:
2170561Aj fan. är det verkligen så??

Tycker inte det är så illa, bara den där bak är van, och inte har ngt emot lite fart :)
Sen blir det ju inte riktigt samma sak givetvis, men det kanske är bra med lite större marginaler :hihi

Som sagt, då är det bara att komma ner till stan så kan du ju åka med ngn helg...

/BiB

ja det är bättre att ha mig där bak då...

:4skrika Ja e VAN...
har t o m sovit i bakpå en r6...

det är så att ja jobbar nästan varje helg men ja kan på veckan... men ja ska se hur det ser ut nästa månad om ja inte kan fixa någon helg...

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Hoj
Ducati Hypermotard
back in black skrev:
2170561
Aj fan. är det verkligen så??
/BiB

Det är nog bäst det, annars kanske då blir anklagad för nåt :mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...