Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tjejerna gnäller på killarna som ifrågasätter det hela i att skjutsa runt nån främmande brud på pallen. Till er tjejer som gnäller: Killar är inte snälla och många tänker med dicken.

Finns ju en hel del killar här som tydligen inte har nåt emot att ha en böna på pallen, chansen att dom får lite nuppa för det är minimal men i killarnas huvuden så finns det ändå där inne nånstans. Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Trinity skrev:
Man kanske borde betala bakdäcksbidrag om man åker bakpå...

Kanske dags att kolla däcktryck/dämparinställning? :)

Jag förstår att alla inte tycker det är skoj att skjutsa - jag skjutsar inte heller, vet inte om jag skulle vilja ha det ansvaret för en annan människa?(inte för att jag tror någon skulle vilja åka bakpå min "nya" 250 :hihi )

Däremot har jag åkt med mycket, även varit med om en vurpa från bönpallen(WAD skadad sen dess). Trots att jag själv åkt med typ "vem som helst" som ville skjutsa när jag var hojlös, så råder jag till att bara hoppa upp på bönpallen om man känner personen i fråga, eller iallafall dess körsätt.

/my 2 cent

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Anneli skrev:
2171562 Kanske dags att kolla däcktryck/dämparinställning? :)

Jag förstår att alla inte tycker det är skoj att skjutsa - jag skjutsar inte heller, vet inte om jag skulle vilja ha det ansvaret för en annan människa?(inte för att jag tror någon skulle vilja åka bakpå min "nya" 250 :hihi )

Däremot har jag åkt med mycket, även varit med om en vurpa från bönpallen(WAD skadad sen dess). Trots att jag själv åkt med typ "vem som helst" som ville skjutsa när jag var hojlös, så råder jag till att bara hoppa upp på bönpallen om man känner personen i fråga, eller iallafall dess körsätt.

/my 2 cent

Är ju sambo inställningsmaster nr 1 :D
Klart det är blir ekonomiskt med rätt inställning men att skjuts käkar däck kommer man nog aldrig ifrån hur mkt man ställer in :)

Måste ha varit sjukt obehagligt att från bönpallen inse att det går åt h-e :skrämd Nä, kontrollfreak som man är så föredrar jag att köra själv :D Men jag satt oxå bak innan jag hade eget kort, det är väl oftast så det börjar för tjejer.

Blir alltid lika ställd när man ser killar i full mundering med tjejer på cutsen klädda för picnic...Så tjejer som åker bakpå, klä på er för f-n (skyddsutrustning)!!! Att skrapa asfalt gör ont och är farligt även om ni tycker att just er pojkvän kör som en gud.

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
2172095 Man får ju hoppas att du inte somnar när du åker bakpå heimdal som i princip :trött jämnt :D

Får göra slag i sak o :whip honom så han sätter tillbaka pinnarna

har han tagit bort dom igen...

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Pinky skrev:
2171535 Tjejerna gnäller på killarna som ifrågasätter det hela i att skjutsa runt nån främmande brud på pallen. Till er tjejer som gnäller: Killar är inte snälla och många tänker med dicken.

Finns ju en hel del killar här som tydligen inte har nåt emot att ha en böna på pallen, chansen att dom får lite nuppa för det är minimal men i killarnas huvuden så finns det ändå där inne nånstans. Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?

Ha ha där satt den, du skrev det jag tänkte :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
vem har sagt att man inte kan ha jävligt sköj trots att man åker bakpå/skjutsar?

Mia, fråga peter om du får låna hans fyrhjuling :D (peter alias heavyload här på forumet är lårbensamputerad, en del av er kanske träffade honom på kinnekulle förra året)

Åkte (och körde senare)med som hastigast, fan så sköj, :hjälm

:fattartil Jag skulle vilja testa den nya ridstigen utmed göta kanal. Någon som har någon havremoppe (o fort ska den gå) att låna eller tycker ni att jag ska köpa en (naturligtvis ska den skenförsäkras) och ta om mitt gröna kort, det drogs in i samband med att jag :crash i vattengraven, och börja tävla igen, för att ha häst är ju precis som att ha hoj gratis :rolleyes:

Edit.. för er som inte vet så har vi två st som kör fyrhjuling på en del av samåkningarna

Bifogat

• jag_o_peter.jpg
    jag_o_peter.jpg
    8.2 KB · Visningar: 474
Last edited:

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Ang din rubrik...pil upp ett snäpp.

Ehh, det var inte riktigt det diskussionen handlade om...du får nog läsa igen!

Last edited:

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
690 SMC -09
Pinky skrev:
2171535 Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?

Kan väl inte riktigt hålla med dig här tycker det är rätt stor skillnad på skjutsa en tjej och en kille. Det blir jobbigare med killar, finns ngt mer bångstyrigt i deras uppträdande där bak. Blir mer tungjobbat.

Tycker inte alls att det är tråkigt med att skjutsa, snarare roligt att träffa fler och nya människor. Så står valet att åka helt själv eller en sväng med en där bak så blir det ofta med skjuts.. Tråkigt att äta glass själv.

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
haha 6 sidor om detaa...helt otroligt..Den enda som kommit upp i 4 sidor e Jessan som va ny här då...Detta e rekord i detta forum..GRATTIS till trådskaperskan...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Sånna e dem uppe i sverige.... välkommen ner till de riktiga killarna istället(o tjejerna) Så får du åka

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jag har inte sett någon kille som har annonserat än "Kille söker någon att köra baktill"... skumt...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jag tänkte att då kunde man ju parat ihop de två trådarna så hade man löst två problem samtidigt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...