Liz Gsx-R skrev:2171500
japp det är en lång historia men den korta e att ja var trött...
NÄHÄ
Liz Gsx-R skrev:2171500
Trinity skrev:Man kanske borde betala bakdäcksbidrag om man åker bakpå...
Liz Gsx-R skrev:2171500sen finns det dom som bara jobbar onsdag fredag och lördag fyra timmar.
Anneli skrev:2171562Kanske dags att kolla däcktryck/dämparinställning?
Jag förstår att alla inte tycker det är skoj att skjutsa - jag skjutsar inte heller, vet inte om jag skulle vilja ha det ansvaret för en annan människa?(inte för att jag tror någon skulle vilja åka bakpå min "nya" 250 )
Däremot har jag åkt med mycket, även varit med om en vurpa från bönpallen(WAD skadad sen dess). Trots att jag själv åkt med typ "vem som helst" som ville skjutsa när jag var hojlös, så råder jag till att bara hoppa upp på bönpallen om man känner personen i fråga, eller iallafall dess körsätt.
/my 2 cent
2fast4hjo skrev:2172095Man får ju hoppas att du inte somnar när du åker bakpå heimdal som i princip jämnt
Får göra slag i sak o honom så han sätter tillbaka pinnarna
Pinky skrev:2171535Tjejerna gnäller på killarna som ifrågasätter det hela i att skjutsa runt nån främmande brud på pallen. Till er tjejer som gnäller: Killar är inte snälla och många tänker med dicken.
Finns ju en hel del killar här som tydligen inte har nåt emot att ha en böna på pallen, chansen att dom får lite nuppa för det är minimal men i killarnas huvuden så finns det ändå där inne nånstans. Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?
Jag förstod inte heller riktigt sambandet mellan ansökan om medåkning och lårbensamputationTrinity skrev:2173527Ehh, det var inte riktigt det diskussionen handlade om...du får nog läsa igen!
Pinky skrev:2171535Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?
JonaZ skrev:2173863haha 6 sidor om detaa...helt otroligt..Den enda som kommit upp i 4 sidor e Jessan som va ny här då...Detta e rekord i detta forum..GRATTIS till trådskaperskan...
JonaZ skrev:2173863haha 6 sidor om detaa...helt otroligt..Den enda som kommit upp i 4 sidor e Jessan som va ny här då...Detta e rekord i detta forum..GRATTIS till trådskaperskan...
Det hör väl hemma på knullkontakt.commr_rockster skrev:2173906Jag har inte sett någon kille som har annonserat än "Kille söker någon att köra baktill"... skumt...
mr_rockster skrev:2173906Jag har inte sett någon kille som har annonserat än "Kille söker någon att köra baktill"... skumt...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |