Solan skrev:2174647Plötsligt slog det mig som en blixt från klar himmel - jag har lösningen på ditt problem!
Här: http://www.gulasidorna.se/kartor/
Ibland är jag så smart att jag förvånar mig själv.
2fast4hjo skrev:2175075det där hjälper inte om man har dåligt lokalsinne, pathfinder har gps på sin hoj och kör först och lyckades ändå på något konstigt vänster köra fel, alla andra som körde efter körde dock rätt
det där hjälper inte om man har dåligt lokalsinne, pathfinder har gps på sin hoj och kör först och lyckades ändå på något konstigt vänster köra fel,
Indigo skrev:2173757Kan väl inte riktigt hålla med dig här tycker det är rätt stor skillnad på skjutsa en tjej och en kille. Det blir jobbigare med killar, finns ngt mer bångstyrigt i deras uppträdande där bak. Blir mer tungjobbat.
IronMike skrev:2175500
hade jag en tjej/flickvän som ville åka runt å krama annan snubbe på hoj så skulle jag lacka. av naturliga orsaker.
Pinky skrev:2175287Förstår va du menar, när jag skjutsar någon så vill jag gärna att personen ifråga blir som en "ryggsäck" på mig och inte nåt vinglande spektakel som håller i sig med händerna bakom ryggen som vissa muppar gör.
Marlean skrev:2175152Han körde inte höger alltså?
2fast4hjo skrev:2176110.Vi skulle till Finngården, han fortsatte dock E20 rakt fram.
Svänger man vänster åker man till Finnerödja där det enligt många finns en av dem bästa mcvägarna
(Trevlig helg Mia och lisa om ni läser detta, hälsa dreas, lisa hälsa jenny och magnus om du träffar dem)
Precis så är det! Därför är man ganska snäll när tjejer vill med men "skiter" gärna i det om det är en kille. Taskigt men sant...Pinky skrev:2175287Förstår va du menar, när jag skjutsar någon så vill jag gärna att personen ifråga blir som en "ryggsäck" på mig och inte nåt vinglande spektakel som håller i sig med händerna bakom ryggen som vissa muppar gör.
Marlean skrev:2170534Så då lånar du mig pengar till ett mc kort räntefritt då och låter mig övningsköra med dig? Toppen!
Sedan undrar jag över alla killar som verkar tycka att det känns "svårt" eller "annorlunda" eller "fel" att ha en tjej bakom som INTE är singel eller deras egna flickvän. Vad har ni för fel eller? Man börjar ju undra lite om ni åker med stånd eller vad det är med er...
Caffe skrev:2176633Rannsakar jag mig själv så gör jag ingenting extra för tjejer utan att i förlängningen hoppas på att få ligga med henne eller hennes väninnor.
Ingen idé att försöka dölja den underliggande, djupt rotade drivkraften
Liz Gsx-R skrev:2175826ja e en ryggsäck ja till och med kan sova på hojen utan att trilla av...
Pinky skrev:2177812Skjutsade en tjejkompis till Anderstorp förra sommaren, hon knackade mig på axeln och sa att hon höll på att somna. Jag tog det som en ren förolämpning och att jag kör som en gammal gubbe, funderade på om jag skulle ge henne en armbåge så hon kunde lägga sig i diket och sova en stund för att sedan gå hem . Detta var dock med min gamla gixxer 750.
Tyvärr kan jag inte skjutsa okända singeltjejer som är vana vid att bli skjutsade och känner till "ryggsäcksmanövern". Detta pga att jag är en av alla killar som tänker med dicken (mitt hjärta är för tillfället även mottagligt för kärlek). Att ha en singeltjej bakom sig som kramar om mig för glatta livet skulle bara få fart på alla möjliga organ i kroppen och jag skulle antagligen bli kär i dig inom 10 mil . Men visst är du i krokarna så kan vi ju testa nåra mil och se om jag kan stå emot .
jente skrev:2177893haha...nu får du bestämma dig...tänker du med hjärnan eller dicken?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |