Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Jag ska ut med Kadetten imorrn, du får gärna sitta där bak :)
Behöver ingen egen utrustning heller, finns bälten monterade redan.

Jag PM'ar mitt nummer.

Kram.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Solan skrev:
2174647 Plötsligt slog det mig som en blixt från klar himmel - jag har lösningen på ditt problem!
Här: http://www.gulasidorna.se/kartor/

Ibland är jag så smart att jag förvånar mig själv.

:rofl det där hjälper inte om man har dåligt lokalsinne, pathfinder har gps på sin hoj och kör först och lyckades ändå på något konstigt vänster köra fel, alla andra som körde efter körde dock rätt :tungan

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2fast4hjo skrev:
2175075 :rofl det där hjälper inte om man har dåligt lokalsinne, pathfinder har gps på sin hoj och kör först och lyckades ändå på något konstigt vänster köra fel, alla andra som körde efter körde dock rätt :tungan

Jag skulle vilja se en bild på fel väg, eller kanske en länk.

Edit: eller kanske en bild på din sambo, eller en hammare eller nåt.

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
det där hjälper inte om man har dåligt lokalsinne, pathfinder har gps på sin hoj och kör först och lyckades ändå på något konstigt vänster köra fel,

Han körde inte höger alltså? ;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Indigo skrev:
2173757 Kan väl inte riktigt hålla med dig här tycker det är rätt stor skillnad på skjutsa en tjej och en kille. Det blir jobbigare med killar, finns ngt mer bångstyrigt i deras uppträdande där bak. Blir mer tungjobbat.

Förstår va du menar, när jag skjutsar någon så vill jag gärna att personen ifråga blir som en "ryggsäck" på mig och inte nåt vinglande spektakel som håller i sig med händerna bakom ryggen som vissa muppar gör.

Skjutsade en killpolare här om veckan som inte åkt så mycket hoj innan. Jag sa åt honom att hålla sig "tajt" intill mig och han kröp väl hyffsat nära och kände att det kramades lite runt midjan när jag gasade på litegrann.

Det hela utvecklades till att han ville åka lite fortare och känna mer på draget. Visst sa jag men:

-Ska vi köra fort få får du fan se till att hålla i dig, släpp bögnojan och krama hela min rygg samt knyt åt med knäna så ska du få se på fan!

Detta gjorde resultat, när vi väl var färdigåkta och jag skulle kliva av så hade jag just en ryggsäck på mig, menar att jag skulle kunna ställa mig upp utan att han på ryggen rörde sig en millimeter :hihi.

Ryggsäcksfenomenet är precis som du säger lättare att uppnå med en tjej bakom sig då vissa killar verkar dra sig lite för att bli för "närgångna" :D.

Jag är inte ghey och jag ber även om ursäkt för uppsatsen :)!

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Pinky my dear, even your name is ghey. Mr Hanky Panky. :tungan :arsele

Nej men seriöst: Jättebra skrivet och hur ska en kille få chans att lära sig sitta baktill om ingen låter honom göra det?

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Hallå

Skulle gärna kunna ställa upp men saknar körkort o behöver en handledare istället så synd att du haft körkort för tung mc lite för kort tid för att kunna passa. :yoparty

playdeath

Hoj lös
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Hojen såld! Snyft
Hade också ställt upp men tyvärr så bor jag lite för långt från skövde (12mil) enkel resa..

Hoppas du får ett seriös svar och verkligen får åka lite hoj..
Har själv aldrig åkt bak på en hoj så kan ej ytra mig om den känslan men köra det är en riktigt go känsla..

:) :) :yoparty

IronMike

Guest
Kulig tråd ju :)

själv skulle jag se upptagna tjejjer som onödigt tung last bakpå. medan singeltjejjer fine, man åker runt å kramas.... hade jag en tjej/flickvän som ville åka runt å krama annan snubbe på hoj så skulle jag lacka. av naturliga orsaker.

kanske därför tråden spåra ur lite

:)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
IronMike skrev:
2175500
hade jag en tjej/flickvän som ville åka runt å krama annan snubbe på hoj så skulle jag lacka. av naturliga orsaker.

Just för att du råkar vara en av dessa killar som hoppas på lite nuppande när du skjutsar en donna, jag funkar likadant :brinnerup

EDIT: Gjorde om hela inlägget istället :3freak

Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Pinky skrev:
2175287 Förstår va du menar, när jag skjutsar någon så vill jag gärna att personen ifråga blir som en "ryggsäck" på mig och inte nåt vinglande spektakel som håller i sig med händerna bakom ryggen som vissa muppar gör.

ja e en ryggsäck ja till och med kan sova på hojen utan att trilla av...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Marlean skrev:
2175152 Han körde inte höger alltså? ;)

:nicka .Vi skulle till Finngården, han fortsatte dock E20 rakt fram.

Svänger man vänster åker man till Finnerödja där det enligt många finns en av dem bästa mcvägarna :yoparty

(Trevlig helg Mia och lisa om ni läser detta, hälsa dreas, lisa hälsa jenny och magnus om du träffar dem)

Last edited:

Davve84

'En jävel på att Fega !
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
VX 800
No Fuck No Ride! Word!!! :tuttar

Men om vi ska prata allvar ! Det är inte så kul att åka Två på hojjen , De blir mkt roligare själv , :yoparty

Det är alltid nått å tänka på när man är Två på hojjen .

nu villl jag hem , jag är kissnödig , och då är de ju så. Lutar åt fel håll Osv..

ne Ut å åk med er ! Hopps nån kan ta med henne på Bönpallen .,

/David :fyllisar

2fast4hjo skrev:
2176110 :nicka .Vi skulle till Finngården, han fortsatte dock E20 rakt fram.

Svänger man vänster åker man till Finnerödja där det enligt många finns en av dem bästa mcvägarna :yoparty

(Trevlig helg Mia och lisa om ni läser detta, hälsa dreas, lisa hälsa jenny och magnus om du träffar dem)

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
690 SMC -09
Pinky skrev:
2175287 Förstår va du menar, när jag skjutsar någon så vill jag gärna att personen ifråga blir som en "ryggsäck" på mig och inte nåt vinglande spektakel som håller i sig med händerna bakom ryggen som vissa muppar gör.
Precis så är det! Därför är man ganska snäll när tjejer vill med men "skiter" gärna i det om det är en kille. Taskigt men sant...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Marlean skrev:
2170534 Så då lånar du mig pengar till ett mc kort räntefritt då och låter mig övningsköra med dig? Toppen! :banana

Sedan undrar jag över alla killar som verkar tycka att det känns "svårt" eller "annorlunda" eller "fel" att ha en tjej bakom som INTE är singel eller deras egna flickvän. Vad har ni för fel eller? Man börjar ju undra lite om ni åker med stånd eller vad det är med er... :fatta!

vilket gnäll.. det är en plåga att skjutsa nån på en sporthoj :fakta , speciellt om dom inte är med i körningen, det hjälper inte att dom gör det för att snika till sig gratisskjuts till sin kille heller.

själv har jag slängt all skjutsutrustning åt helvete :tummenupp

det finns 1000000 människor med körkort, lägger du manken till sålyckas nog du med ska du se ;)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Rannsakar jag mig själv så gör jag ingenting extra för tjejer utan att i förlängningen hoppas på att få ligga med henne eller hennes väninnor.

Ingen idé att försöka dölja den underliggande, djupt rotade drivkraften :näsblod

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Caffe skrev:
2176633 Rannsakar jag mig själv så gör jag ingenting extra för tjejer utan att i förlängningen hoppas på att få ligga med henne eller hennes väninnor.

Ingen idé att försöka dölja den underliggande, djupt rotade drivkraften :näsblod

Scchhhhhhh!

Sabba inte för oss andra som fortfarande låtsas att vi kan vara bara "vänner"!! :huvet

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Liz Gsx-R skrev:
2175826 ja e en ryggsäck ja till och med kan sova på hojen utan att trilla av...

Skjutsade en tjejkompis till Anderstorp förra sommaren, hon knackade mig på axeln och sa att hon höll på att somna. Jag tog det som en ren förolämpning och att jag kör som en gammal gubbe, funderade på om jag skulle ge henne en armbåge så hon kunde lägga sig i diket och sova en stund för att sedan gå hem :hihi. Detta var dock med min gamla gixxer 750.

Tyvärr kan jag inte skjutsa okända singeltjejer som är vana vid att bli skjutsade och känner till "ryggsäcksmanövern". Detta pga att jag är en av alla killar som tänker med dicken (mitt hjärta är för tillfället även mottagligt för kärlek). Att ha en singeltjej bakom sig som kramar om mig för glatta livet skulle bara få fart på alla möjliga organ i kroppen och jag skulle antagligen bli kär i dig inom 10 mil :3freak :hihi. Men visst är du i krokarna så kan vi ju testa nåra mil och se om jag kan stå emot :4skrika.

jente

Guest
Pinky skrev:
2177812 Skjutsade en tjejkompis till Anderstorp förra sommaren, hon knackade mig på axeln och sa att hon höll på att somna. Jag tog det som en ren förolämpning och att jag kör som en gammal gubbe, funderade på om jag skulle ge henne en armbåge så hon kunde lägga sig i diket och sova en stund för att sedan gå hem :hihi. Detta var dock med min gamla gixxer 750.

Tyvärr kan jag inte skjutsa okända singeltjejer som är vana vid att bli skjutsade och känner till "ryggsäcksmanövern". Detta pga att jag är en av alla killar som tänker med dicken (mitt hjärta är för tillfället även mottagligt för kärlek). Att ha en singeltjej bakom sig som kramar om mig för glatta livet skulle bara få fart på alla möjliga organ i kroppen och jag skulle antagligen bli kär i dig inom 10 mil :3freak :hihi. Men visst är du i krokarna så kan vi ju testa nåra mil och se om jag kan stå emot :4skrika.

haha...nu får du bestämma dig...tänker du med hjärnan eller dicken? :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
jente skrev:
2177893 haha...nu får du bestämma dig...tänker du med hjärnan eller dicken? :tungan

Börjar tänkandet med dicken..funkar allt som det ska så övergår jag till hjärnan när jag börjar bli kär eller nåt :rolleyes:. Funkar det inte från början så börjar "han" leta efter annat som rör på sig :hihi.

EDIT: Bah, du har ju en sambo!! Borde inte ens ödsla tid på att svara på dina inlägg :7peta.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...