Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
mr_rockster skrev:
2173928 Jag tänkte att då kunde man ju parat ihop de två trådarna så hade man löst två problem samtidigt...

En fick napp, dock inte trådstartaren :hihi

AleX skrev:
2173898 Sånna e dem uppe i sverige.... välkommen ner till de riktiga killarna istället(o tjejerna) Så får du åka

:Bugar det var en från skåne som åkte upp och skjutsade en :tuttar från skövde förra året :notme , synd bara att man inte fattar vad ni säger :lol

Last edited:

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
haha 6 sidor om detaa...helt otroligt..Den enda som kommit upp i 4 sidor e Jessan som va ny här då...Detta e rekord i detta forum..GRATTIS till trådskaperskan...

Tack!

Sedan älskar :Bugar jag för övrigt skåne och skånskan så inget ont ord om det! Har släktingar där nere ju! :banana Vi får se, kanske orkar dra med mig stället om jag far ner någon gång i sommar, men som det ser ut nu jobbar jag som fan så då vore det schysst att ha någon lite närmre att åka med. Men det verkar ju vara som att :huvet köra huvudet i väggen.

Larre70

The one and only
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Triumph Daytona
Marlean skrev:
2151684 Så jag får ingen skjuts bara för att jag inte är singel? :confused: Vad fan är detta för något? Trodde ni var schyssta här inne ju! Måste misstagit denna sida för seriös men det tycks ju nu bara vara lika desperata killar som överallt annars.

Hur "heta" tror ni desperata killar att ni är för singeltjejer när ni inte ens kan vara schyssta som polare? Bara undrar... :fatta!

Estremo vi ses innan jul då om du ska få några klappar av Tomten? *Och inte käftsmällar* ;)

Du hade kunnat åkt med mig, men det är lite långt till Västerås för dig.

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Du hade kunnat åkt med mig, men det är lite långt till Västerås för dig.

Va!?? Långt? Du kan väl komma och hämta mig eller? Och alla ni som tycker tex. Gbg låter långt bort jag har tom. tankar på att med min kille fara upp till norrland (Ö-vik) på MC i sommar så vad är det ni andra gnäller om? :confused: Trodde ni GILLADE ATT ÅKA.

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Marlean skrev:
2174385 Va!?? Långt? Du kan väl komma och hämta mig eller? Och alla ni som tycker tex. Gbg låter långt bort jag har tom. tankar på att med min kille fara upp till norrland (Ö-vik) på MC i sommar så vad är det ni andra gnäller om? :confused: Trodde ni GILLADE ATT ÅKA.

Nej det är du som gillar att ÅKA, de flesta av oss gillar att köra.
Om du nu anser att de 25 milen mellan skövde och västerås inte är en big deal...varför tar du dig inte dit då?

Edit. Jävla Mattias!

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Marlean skrev:
2174385 Va!?? Långt? Du kan väl komma och hämta mig eller? Och alla ni som tycker tex. Gbg låter långt bort jag har tom. tankar på att med min kille fara upp till norrland (Ö-vik) på MC i sommar så vad är det ni andra gnäller om? :confused: Trodde ni GILLADE ATT ÅKA.
Ut och dra 20- 40 mil rolig kurvig väg är en sak, men att ligga och åka stora vägar är ju bara ett straff...

Men om det är så nära till Göteborg är ju problemet löst.
Då kan ju din kille åka upp till Skövde VARJE DAG så att du får åka:)
/BiB

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Tyvärr är han både för lat och för snål för det Back in black, han är inte heller lika spontan som jag är, jag tror inte jag skulle haft något emot det iaf. varannan dag. :p

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Marlean skrev:
2174469 Tyvärr är han både för lat och för snål för det Back in black, han är inte heller lika spontan som jag är, jag tror inte jag skulle haft något emot det iaf. varannan dag. :p

det är bara att lägga ner det... om du vill åka med någon så får du fråga dom i skövde och ja kan säga att det är inte många som vill...

det är bara att se på mig... sedan min olycka har ja åkt sex gånger... fem förra året (varav den första var med en kille som satte sig på hojen och åkte 35mil utan att veta vem ja är...) och en i år (vilket ja e glad över...)

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Marlean skrev:
2151684 Så jag får ingen skjuts bara för att jag inte är singel? :confused: Vad fan är detta för något? Trodde ni var schyssta här inne ju! Måste misstagit denna sida för seriös men det tycks ju nu bara vara lika desperata killar som överallt annars.

Hur "heta" tror ni desperata killar att ni är för singeltjejer när ni inte ens kan vara schyssta som polare? Bara undrar... :fatta!

Estremo vi ses innan jul då om du ska få några klappar av Tomten? *Och inte käftsmällar* ;)
Majoriteten killar är tyvärr födda med huvvet under armen! Bara att acceptera det :gnissla

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Liz Gsx-R skrev:
2174052 eller så kan du komma upp... :pannkyss

det är ju inga problem med det så ja kan översätta...

Jag va ju "där uppe" o körde på kinnekulle i torsdags

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Marlean skrev:
Tyvärr är han både för lat och för snål för det Back in black, han är inte heller lika spontan som jag är, jag tror inte jag skulle haft något emot det iaf. varannan dag. :p

Jo,jag har förståelse för att han inte vill åka den vägen varje dag, men om inte din egen kille är sugen på det...
Är det så konstigt om andra tycker det verkar lite segt?

Sen är det väl bara att inse att dom flesta inte gillar att ha ngn därbak.
Alternativt ser dom det som A means to an end...
Har som sagt inget emot att skjutsa, men däremot åka 30-35 mil tråkväg en vardageftermiddag/kväll för att göra det
Det känns inte riktigt prioriterat

Liz Gsx-R skrev:
2174513 det är bara att lägga ner det... om du vill åka med någon så får du fråga dom i skövde och ja kan säga att det är inte många som vill...

det är bara att se på mig... sedan min olycka har ja åkt sex gånger... fem förra året (varav den första var med en kille som satte sig på hojen och åkte 35mil utan att veta vem ja är...) och en i år (vilket ja e glad över...)

Du har nog rätt här. Det måste ju finnas folk lite mer lokalt som inte har ngt emot att skjutsa lite...
/BiB

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Eftersom ni tjejer har så svårt att hitta en kuts att sitta på :rolleyes:

Tycker jag att ni brottas om saken - i min uppblåsbara gummipool! :tuttar

Om ni bara mummar upp er lite så springer jag och hämtar oljan med jordgubbssmak! :tummenupp

Är ni kvar??? :va

jente

Guest
Pinky skrev:
2171535 Tjejerna gnäller på killarna som ifrågasätter det hela i att skjutsa runt nån främmande brud på pallen. Till er tjejer som gnäller: Killar är inte snälla och många tänker med dicken.

Finns ju en hel del killar här som tydligen inte har nåt emot att ha en böna på pallen, chansen att dom får lite nuppa för det är minimal men i killarnas huvuden så finns det ändå där inne nånstans. Dom killarna här som inte har nåt emot att skjutsa runt nån främmande brud hade nog svarat annorlunda om det var en kille som istället ville åka med..eller hur?

säger bara :tummenupp

jente

Guest
2fast4hjo skrev:
2173931 En fick napp, dock inte trådstartaren :hihi

:Bugar det var en från skåne som åkte upp och skjutsade en :tuttar från skövde förra året :notme , synd bara att man inte fattar vad ni säger :lol

hehe...håller med dig...flytta fårn norrköping hit mer...va lite svårt att förstå i början :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept