Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Marlean skrev:
2181970 Jag är inte "klängig" när jag åker med någon (För alla er som är rädda för kramar) utan håller mig i tanken eller något sådant, dock påstår min kille att jag hänger på bra. Jag har dock bara åkt med honom, men är däremot inte rädd varesig för regn eller mörker och jag har en massa tips på vart vi kan åka om jag får min vilja fram *är rätt envis så det borde nog gå* och vet flera bra fikaplatser häromkring! =)

Hålla emot mot tanken vid inbromsning är ju uppskattat men ska man gasa på lite så får du nog hitta nåt annat att hålla i, än i tanken. Men om din kille nu är nöjd me din "skjutsteknik" så ska det nog gå bra för mig med. Jag har vart i Skövde 2 gånger. Vet vart Volvo lastvagnar ligger, har även haft nöjet att käka en pizza i Skövde. Mao har jag inte en susning om vart man ska åka så har du några tips är ju det bra :).
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Marlean skrev:
2183378 Har massvis med tips såklart! Hur långt vill du åka? :banana :pussa

Hehe, passa smileysarna tjejen :tungan. Först och främst så får det bli sol och jag ska ta mig upp till Skövde. Har ingen aning om hur långt vi ska åka, tills ni tjejer tröttnar kanske :3freak. Vem degar soppan förresten? Får jag nåt bidrag över huvud taget :7peta :hihi?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Pinky skrev:
2183844 . Har ingen aning om hur långt vi ska åka, tills ni tjejer tröttnar kanske :3freak. Vem degar soppan förresten? Får jag nåt bidrag över huvud taget :7peta :hihi?


Alla nya som åker i skövdegänget betalar soppat åt dem andra som åker med , brukar väl vara 15-20 st/samåkning :D

Vi :skövde :tuttar tröttar aldrig :fakta

Bidrag :confused: :7peta glad att du ens får åka med :tuttar ligan.
 
Last edited:

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
2fast4hjo skrev:
2184253 Alla nya som åker i skövdegänget betalar soppat åt dem andra som åker med , brukar väl vara 15-20 st/samåkning :D

Dessutom ska man köpa ett så kallat "åkpass", finns i olika varianter från en dag till hela säsongskort. :tomten
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
General E skrev:
2184311 Dessutom ska man köpa ett så kallat "åkpass", finns i olika varianter från en dag till hela säsongskort. :tomten

japp..det dyraste ger tillstånd till de slingrigaste vägarna, t ex askersund och det billigaste till crousing i stan :gnissla

vipåkpass (dvs medlemskap i minst ett år) krävs för att använda flygfält och till den avspärrade vägen vid skulltorp.
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
ingår det även ett dialektprov från skövde som *.mp3 så man vet om man förstår språket? :va :rofl
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
2fast4hjo skrev:
2184253 Alla nya som åker i skövdegänget betalar soppat åt dem andra som åker med , brukar väl vara 15-20 st/samåkning :D

Vi :skövde :tuttar tröttar aldrig :fakta

Bidrag :confused: :7peta glad att du ens får åka med :tuttar ligan.

Om det nu finns så många som kör hoj i Skövde så verkar det ju inte vara nån mening med att jag åker upp dit för att köra runt med några stackars :tuttar som tydligen inte har nån att åka med :va.

Är väl snarare :tuttar som ska vara glada att jag att jag tar mig tid att åka med dom? Kan låta som att jag har lite tråkig ton nu men riktigt så illa är det inte. Hade jag tyckt det var tråkigt att åka med lite sällskap hade jag ju aldrig tagit mig tid att åka upp till Skövde :).
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Va fään mänaru?

Jo I se hann unnrar om hann sa lära se väschötska först se i. Å sulle ja neka om skjuts så ge er inte! Sulle ja neka så fråga om igen. Låt oss fara genom lercoucklera som ett jehu! Det är la gött eller?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
först kan du få åka baktill sen kan du få åka ovanpå :D
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Översättning för er mindre vetande:
Jo ni förstår; Han undrar om han ska lära sig Västergötska först förstår ni. Och skulle jag neka någon skjuts så ge er inte! Skulle jag säga nej så fråga om igen. Låt oss fara genom leran som galningar. Det är väl fint eller? :7peta

Jo I se hann unnrar om hann sa lära se väschötska först se i. Å sulle ja neka om skjuts så ge er inte! Sulle ja neka så fråga om igen. Låt oss fara genom lercoucklera som ett jehu! Det är la gött eller?
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Pinky skrev:
2183844 Hehe, passa smileysarna tjejen :tungan. Först och främst så får det bli sol och jag ska ta mig upp till Skövde. Har ingen aning om hur långt vi ska åka, tills ni tjejer tröttnar kanske :3freak. Vem degar soppan förresten? Får jag nåt bidrag över huvud taget :7peta :hihi?

ja kan dega för soppan och du har ju sovplats... vad mer vill du ha... :va
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Liz Gsx-R skrev:
2185094 ja kan dega för soppan och du har ju sovplats... vad mer vill du ha... :va

Ska det behövas tio sidor för att förstå det? :rolleyes:
 

Qwert

snabbast
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
ZX-6R och KX450F
Skicka ett PM om ni vill åka tjejer! ska nog gå att styra upp vid nått tillfälle! :tummenupp
 
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
David Lundin skrev:
2153978 Det finns alla sorter överallt. Är väll inte konstigare än så. Hade du bott lite närmre så hade du lätt kunnat få åka med. Fika och allt! :) Det är inte dumt. Mutor är aldrig fel! Men Skövde är lite långt tom för en fika...
Hoppas att du hittar någon att få åka bakpå med!

vad innebär allt? :7peta
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Liz Gsx-R skrev:
2185094 ja kan dega för soppan och du har ju sovplats... vad mer vill du ha... :va

Jag har inga problem att dega soppa, du får ta mitt förra inlägg med en nypa salt :). Funderar på att ta med mig tält som jag kan ställa på gatan istället för att slagga på balkongen, eller hur stor e den :hihi?

Klabbe85 skrev:
2185116 Ska det behövas tio sidor för att förstå det? :rolleyes:

Vad fan tar du mig för :D?
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Pinky skrev:
2185798 Jag har inga problem att dega soppa, du får ta mitt förra inlägg med en nypa salt :). Funderar på att ta med mig tält som jag kan ställa på gatan istället för att slagga på balkongen, eller hur stor e den :hihi?
2,25*1,15 nästan som min säng... :7peta
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top