Åsa
Triumph I am
Tråden försvann i den ofrivilliga "städningen" Sweedie gjorde. Någon som har datumen för tjejbandarana antecknade?
Yasha skrev:Jag tänkte åka ner, men jag tar hojen i bilen...
(Jag skrapar möjligtvis fotpinne...)
Yasha skrev:
Det är klart man ska börja med A! Det kommer ju först i alfabetet!!!![]()
Om man var 17 år då?watson skrev:Mmmm, brür säger att det bara stämmer om man tar A när man är 16....Vad tycker vi om det?? Han ska vara tyst, eller??
![]()
/FW
watson skrev:Mmmm, brür säger att det bara stämmer om man tar A när man är 16....Vad tycker vi om det?? Han ska vara tyst, eller??
![]()
/FW
Yasha skrev:Vad börjar hans alfabet på nu då?!?![]()
Yasha skrev:Ja, jag tycker också att det var ett himla pratande om bankörning i vintras, men rätt dålig uppslutning när det nu väl blir av. Eller... så är alla action-hjältinnor ute och brummar i det fina vädret och har inte tid att vistas här och svara på självklarheter!
Vi syns på banan helt enkelt!![]()
Åsa skrev:Jag VILL, men får helt enkelt se om mitt knä pallar. Om jag får för min sjukgymnast tänkte jag cruisa omkring nästa tisdag på Knutstorps första träning för året.... men det är inte speciellt troligt att hon kommer att godkänna det.
Men bättre att ta det lungt nu, och kunna köra hela säsongen, än att börja för tidigt och inte kunna köra resten av året.
*känner mig som en tjurig unge just nu*![]()
Yasha skrev:Äh, du har ju giltigt skäl om du uteblir! Fast inte i juni!!!![]()
Du ska vara snäll mot ditt knä och se till att bli bra så du kan reta grabbarna du har varvat i sommar!![]()
watson skrev:Yasha: Tänkte du köra Husingen (motard eller?) på Sviesta (???) eller kör du nåt annat spännande??
/Fröken ovetande...
Yasha skrev:Jo, det blir motarden (Husan alltså), men jag är ju inte så glad att det är just Sviestad... Om det inte vore för att det är tjejkväll, så skulle jag inte åka dit för att köra RR-banan, alldeles för öppet för att det ska vara kul med min lilla älskling.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |