Tjejbandagar

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Tråden försvann i den ofrivilliga "städningen" Sweedie gjorde. Någon som har datumen för tjejbandarana antecknade?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
6/5 Sviestad (Linköping)
Trafikövning
kl. 17-20
Arr: LMS
Pris: 200 kr
Ingen föranmälan

27/6 Knutstorp (Helsingborg)
Broms- och kurvtagningskurs
heldag
Arr: SMC Skåne
Pris:600/750 kr
Anmälningsformulär finns på hemsidan

18/7 Kinnekulle
Banåkning
heldag
Arr: Bike-Events
Pris:750 kr
Anmälning görs på hemsidan

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu tjejer, finns anmälningsformuläret till SMC Skånes kurser ute på deras hemsida (se inlägget ovan).

Dags att bevisa att allt prat om bankörning inte var just bara prat... :fakta

:D

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Vilka är sugna på att köra den 6/5?? Några från tokholmen som man kan får sällskap med???

/Fröken kanske knäskrap :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag tänkte åka ner, men jag tar hojen i bilen...

(Jag skrapar möjligtvis fotpinne... :rolleyes: )

LUNKEN

skrapat axeln
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En vässad 14E, HAHAHA.
Yasha skrev:
Jag tänkte åka ner, men jag tar hojen i bilen...

(Jag skrapar möjligtvis fotpinne... :rolleyes: )

Ok.. En annan är ju inte berikad med B-kort, så det blir till att köra seg-motorväg. :rolleyes: Tog det kortet jag tyckte var viktigast först. :D

/FW

Edit: Uuups!! Sitter ju på brorsans inloggning.... :rodnar :rodnar Sorry.....
/Fröken Watson

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag vet att Bluegreengrey hade planer på att åka från Uppsala, hon kanske är sugen på att åka hoj hela vägen om hon får sällskap?!? (Annars har vi pratat om att hon och SVn ska lifta med mig från S-tälje...)

Det är klart man ska börja med A! Det kommer ju först i alfabetet!!! :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
watson skrev:
Mmmm, brür säger att det bara stämmer om man tar A när man är 16.... :rolleyes: Vad tycker vi om det?? Han ska vara tyst, eller?? :D

/FW

Vad börjar hans alfabet på nu då?!? :(

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Vad börjar hans alfabet på nu då?!? :(

Ey! Han är STOREBROR, så han är allsmäktig! Hans alfabet börjar på det han bestämmer, just då och man ska inte fråga varför!! :rodnar :D

Blir det inga fler som ska åka eller? Skulle inte Prillan med? Det var ju ett helt gäng som skulle köra bana..... i vintras iaf... :(
Det kanske bara var vinterabstinens-sjukan :D :confused:

/Fröken åksugen

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja, jag tycker också att det var ett himla pratande om bankörning i vintras, men rätt dålig uppslutning när det nu väl blir av. Eller... så är alla action-hjältinnor ute och brummar i det fina vädret och har inte tid att vistas här och svara på självklarheter!

Vi syns på banan helt enkelt! :rock

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Yasha skrev:
Ja, jag tycker också att det var ett himla pratande om bankörning i vintras, men rätt dålig uppslutning när det nu väl blir av. Eller... så är alla action-hjältinnor ute och brummar i det fina vädret och har inte tid att vistas här och svara på självklarheter!

Vi syns på banan helt enkelt! :rock

Jag VILL, men får helt enkelt se om mitt knä pallar. Om jag får för min sjukgymnast tänkte jag cruisa omkring nästa tisdag på Knutstorps första träning för året.... men det är inte speciellt troligt att hon kommer att godkänna det :(.

Men bättre att ta det lungt nu, och kunna köra hela säsongen, än att börja för tidigt och inte kunna köra resten av året.

*känner mig som en tjurig unge just nu* :(

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Åsa skrev:
Jag VILL, men får helt enkelt se om mitt knä pallar. Om jag får för min sjukgymnast tänkte jag cruisa omkring nästa tisdag på Knutstorps första träning för året.... men det är inte speciellt troligt att hon kommer att godkänna det :(.

Men bättre att ta det lungt nu, och kunna köra hela säsongen, än att börja för tidigt och inte kunna köra resten av året.

*känner mig som en tjurig unge just nu* :(

Äh, du har ju giltigt skäl om du uteblir! Fast inte i juni!!! :fakta

Du ska vara snäll mot ditt knä och se till att bli bra så du kan reta grabbarna du har varvat i sommar! :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Yasha skrev:
Äh, du har ju giltigt skäl om du uteblir! Fast inte i juni!!! :fakta

Du ska vara snäll mot ditt knä och se till att bli bra så du kan reta grabbarna du har varvat i sommar! :D

Knutstorp är redan betalt :tummenupp

Ska göra vad jag kan. Kan säga att när jag sliter på gymmet och hos sjukgymnasten tänkter jag nästan uteslutande på att jag snart kan köra bana igen.....Åååååååhhhh vad det suger i racingtarmen nu.

Det blir till att tillbedja :bow dom övre makterna tror jag bestämt :D

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha: Tänkte du köra Husingen (motard eller?) på Sviesta (???) eller kör du nåt annat spännande??

/Fröken ovetande...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
watson skrev:
Yasha: Tänkte du köra Husingen (motard eller?) på Sviesta (???) eller kör du nåt annat spännande??

/Fröken ovetande...

Jo, det blir motarden (Husan alltså), men jag är ju inte så glad att det är just Sviestad... Om det inte vore för att det är tjejkväll, så skulle jag inte åka dit för att köra RR-banan, alldeles för öppet för att det ska vara kul med min lilla älskling. :(

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Yasha skrev:
Jo, det blir motarden (Husan alltså), men jag är ju inte så glad att det är just Sviestad... Om det inte vore för att det är tjejkväll, så skulle jag inte åka dit för att köra RR-banan, alldeles för öppet för att det ska vara kul med min lilla älskling. :(

Visst har Sviestad en riktig Motardbana? Trist att du inte kan köra där denna dag.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det har de! Men det är väl inte så kul om jag får köra där ensam?!? :(

Förresten så har jag aldrig kört på en riktig motardbana och vem vågar släppa ut mig på en grusslinga som dessutom innehåller hopp! :skrämd

Det blir ju inte så lång tid med aktiv körning på ett så'nt där kvällspass, så Husan ska nog klara av det... Kanske jag åker av banan när ni andra susar förbi i 190 på raksträckorna?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa