Tjejbandagar

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Åsa skrev:
Det är fortfarande en kvällskörning som är aktuellt då eller?
Jag är väldigt sugen på att prova på Sviesta, men... det är väldigt långt att köra 50 mil x 2 på en dag för några timmars bankörning. Eller är jag negativ nu? :rolleyes:
Om det varit en helgdag så är det en helt annan femma... Men det är klart, vill man väldigt gärna så går det väl alltid att lösa på ngt sätt :D

Visst är 50 mil långt att åka, men lägger du till 16 mil till, så kan du få åka heldag på Gelleråsen dagen efter.
www.motoveloce.com/road_race :tummenupp

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Chrille skrev:
Åsa kör ju licens? SKa ni ha licens vill jag vara med!

Klippt från sajten. Verkar inte vara ngn licensgrupp precis :(
Men det går kanske att ändra på ;)
Om det blir så - count me in :tummenupp

"Regler:

Föraren ansvarar för att motorcykeln är trafikförsäkrad, besiktigad och i fullgott skick. Motorcykeln skall vara i standardutförande såsom i trafiken. Slicks är ej tillåtet och däcken skall ha godtagbart mönsterdjup. Avgassystem skall klara besiktningsgräns.

Giltigt körkort. Klädsel är skinnställ, stövlar och handskar. Ryggskydd är obligatoriskt! Gore-Tex-ställ är tillåtet ENDAST i långsammaste gruppen.

Tidtagning är ej tillåten, detta är INTE träning inför tävling. Bakhjulsåkning är förbjudet. Samtliga förare förbinder sig att åtlyda funktionärers instruktioner och följa ovanstående regler, detta för Din egen säkerhet. Arrangören har rätt att besluta om avstängning för den som inte följer regler och instruktioner.

All körning sker på egen risk"

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ja jag vet det dilemmat, men eftersom den 28:e var för gatåkare så förmodade jag att du hade en gatreggad hoj också. Då skulle ju 29:e passa som handsken när du ändå är ute och reser.

Om det visar sig att det inte blir fullt på vår banåkning, så kommer vi överväga ett licenspass. Annars är det bara reggade hojar som gäller.

/Micke

Åsa skrev:
Klippt från sajten. Verkar inte vara ngn licensgrupp precis :(
Men det går kanske att ändra på ;)
Om det blir så - count me in :tummenupp

"Regler:

Föraren ansvarar för att motorcykeln är trafikförsäkrad, besiktigad och i fullgott skick. Motorcykeln skall vara i standardutförande såsom i trafiken. Slicks är ej tillåtet och däcken skall ha godtagbart mönsterdjup. Avgassystem skall klara besiktningsgräns.

Giltigt körkort. Klädsel är skinnställ, stövlar och handskar. Ryggskydd är obligatoriskt! Gore-Tex-ställ är tillåtet ENDAST i långsammaste gruppen.

Tidtagning är ej tillåten, detta är INTE träning inför tävling. Bakhjulsåkning är förbjudet. Samtliga förare förbinder sig att åtlyda funktionärers instruktioner och följa ovanstående regler, detta för Din egen säkerhet. Arrangören har rätt att besluta om avstängning för den som inte följer regler och instruktioner.

All körning sker på egen risk"

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Åsa kör ju licens? SKa ni ha licens vill jag vara med!

Paahhh.... Som om du skulle vara välkommen! :D Du kom ju inte ens och lyssnade på Eddie M covers förra lördagen fast du var här. Jääla sopa!! :tummenupp Nu fick jag ju vara bakis alldeles själv.. :(

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Åsa skrev:
Jag säger bara en sak:

Radical Touring :D

Behöver inga kommentarer tycker jag :cool:

hehe, nä, man behöver inte ha varken licens eller rejshoj för att vara långsam...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
EazyLiving skrev:
Ja jag vet det dilemmat, men eftersom den 28:e var för gatåkare så förmodade jag att du hade en gatreggad hoj också. Då skulle ju 29:e passa som handsken när du ändå är ute och reser.

Om det visar sig att det inte blir fullt på vår banåkning, så kommer vi överväga ett licenspass. Annars är det bara reggade hojar som gäller.

/Micke

Där hade jag inte många rätt.... nå väl, det kanske löser sig med en licensgrupp om man tjatar lite :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
OK, nu lyfter jag en rätt antik tråd, men iaf...

Om exakt 2 veckor är det nu dags för nästa bandag för tjejer, den här gången på Ring Knutstorp!

Är det nå'n här som ska dit? (Förutom jag, Åsa och Sportbikebabe då förstås...)

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa